sobota 25. září 2010

Řasenka Max Factor 2000 Calorie Recenze


Oficiální text: Rovnoměrné nalíčení řas a přitom dochází ke zvětšení jejich objemu až o 300 %. Jedna z nejoblíbenějších řasenek.
Dramatický vzhled 2000 Calorie je docílen díky unikátním „zpevňovačům“ – duálním polymerovým systémům a přírodním voskům. Tyto ingredience jsou klíčem k zajištění toho, aby se řasenka nerozmazávala a vydržela po celý den. Hmota je po nanesení pevná a po zaschnutí elastická, takže odolává vlivům, které způsobují rozmazávání. Obsažené polymery byly „ušity na míru“, aby poskytly voděodolnost a přírodní vosky odolávají tání při tělesné teplotě.

299kč


2000 Calorie byla moje nejoblíbenější řasenka. Líbilo se mi, jaký dodává objem a dramatický look. Teď jí mám již podruhé a jsem mírně zklamaná. Jako by to nebyla ona. Zdá se mi, že dělá menší objem a řasy nevypadají nikterak zvlášť zajímavě.

V chudém, ale elegantním balení (zasloužila by si hezčí) se skrývá klasický nylonový kartáček. Vždy mi na něm zůstane velké množství přebytečné hmoty.

Aplikace dá trošku práci, aby člověk ty řasy pořádně rozčesal. Ve dvou vrstvách jsou na řasách nerovnosti a hrudečky.

Řasy jsou rozčesané, zahuštěné, prodloužené, trochu natočené a mají objem. Na to, že je to objemová řasenka, není příliš závratný.

Barva nedělá černé kruhy pod očima a opadává minimálně. Mohla by být tmavší.




Hodnocení:
Je fajn, ale nic moc extra.



kartáček

dvě vrstvy


bez řasenky



3 komentáře:

  1. Já nechápu, proč je tahle řasenka tak oblíbená :-) Mně nevyhovovala absolutně vůbec, i když jsem se na ni moc těšila. Měla jsem s ní dva zásadní problémy: i když jsem nanášela jen jednu nebo dvě vrstvy, v průběhu dne mi z řas odpadávaly kousíčky řasenky a jelikož nosím brýle, bylo to dost nepříjemné. A za druhé strašně brzy vyschla, to se mi s řasenkami normálně nestává. Její jediný efekt byl v tom, že mi řasy načernila, víc bohužel nic.

    OdpovědětVymazat
  2. V týdnu jsem si ji kooupila a zatím jsou moje pocity celkem rozporuplné. Dává mi celkem zabrat ji vůbec hezky nanést, ale připisuji to zatím její novotě a doufám, že se z ní vyloupne ten supr kousek, o kterém všichni mluví.
    Jinak pravda, dodá objem a natočí, změn v délce jsem si nevšimla.

    OdpovědětVymazat
  3. Heh, a ztotožňuji se podruhé :D Taky jsem ji kdysi měla, taky na ní v dobrém vzpomínám a taky teď nejsem zdaleka tak odvařená jako prvně, když ji mám teď podruhé. Ale jako dobrý, maluje solidně, stěžovat si nemůžu. Jenom jaksi ztratila něco ze svého kouzla...
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.