sobota 25. září 2010

Maybelline: make-up Affinitone


Oficiální text: 
Sjednocuje tón pleti. Díky vitaminu E hydratuje pleť a chrání před škodlivinami.Neucpává póry. Dokonale splyne s pletí a výsledek je dokonale přirozený.

cena: 199kč
barva: Light Porcelain
kde koupeno: v Praze na Národní třídě v Tescu



Konzistence Affinitonu je dost řídká- ne krémová. Na obličeji je velmi příjemný, je totiž lehký na nošení.

Rozhodně zajímavý je jeho vzhled na pleti. Nevypadá totiž jako typický make-up, ale spíš jako pudr. Také je celkem matný. Ale nepřijde mi úplně přirozený. Trochu dělá z obličeje masku.

Krytí má střední.

Hodně se mi usazoval v rozšířených pórech a rozhodně nevydrží celý den.

Hodnocení:
Opravdu jsem ho neměla ráda, protože se strašně usazoval v pórech a nevydržel na obličeji celý den.

Jinak nejvíc se mi líbilo, jak byl lehký na nošení.




3 komentáře:

  1. takze za teba asi moc tento make up nie:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně vyhovuje naprosto skvěle, myslím, že to záleží na tom, jaký typ pleti člověk má. Já mám hladkou pleť a rozšířené póry taky moc ne, spíš mám nejednotnou barvu, takže za mě určitě ano.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.