čtvrtek 30. září 2010

NYX- Báze pod stíny

Protože se jen tak v drogériích báze pod stíny nevyskytují, objednala jsem si tuhle na aukru. Stála mě přes sto korun. Měly jí ve třech barvách od  bílé po tuto mou tmavou . Je to barva Skin Tone. Je dost do oranžova a hněda. Myslela jsem si, že to bude dobrý výrobek, protože NYX je dobrá značka, ale na  mne selhal.

100-150kč barva Skin Tone 7g vyrobeno v Jižní Korei hapoalergení

Oficiální text: Pro větší intenzitu barvy a dlouhé setrvání stínů na oku bez chyby.


Báze je v bakelitovém balení, které mi přijde trošku škaredé. Je lehounlince parfémovaná, zápach je velmi neznatelný.

Oranžovo hnědá barva je mne příliš tmavá. Myslela jsem, že když je to Skin Tone, tak zcela splyne s mou pletí, ale mílila jsem se. Je příliš tmavá a nepřirozená. Řekla bych, že je vhodná pro opálenou pleť, která je bronzová.

Konzistence je dost hutná, tuhá a také dost mastná- nevysouší víčka. Trošku mi dělá potíže jí rovnoměrně rozmazat. Rozhodně není průhledná jako Arabesque, ale na víčku vytvoří barevný film, dobře pigmentovaný, který zcela překryje barvu pokožky.

Intenzitu stínů zvýrazní, ale do tmava, jelikož je sama tmavá.  Maluje se na ní normálně.

A to nejdůležitější. Jak dlouho nese stíny bez chyby. A tady přichází zklamání. Na mě vydrží tak hodinu maximálně dvě. Pak se stíny zpijí. Pak se stíny zpijí. A to není léto, takže se mi víčka zas až tak nemastí. Vrchol je, že jí člověk nanese, 5krát mrkne a ona sama se zpije.  To je horší výsledek než u báze od Manhattanu ( na kterou jsem nadávala a tímto se jí omlouvám). No, jsou takové ženy, kterým vyhovuje. Dokonce jsem četla tipy pro dlouhé udržení a to buď dát na ní pudr nebo Paint Pot od M.A.C., což se mi zdá poněkud obskurní.

Zkoušela jsem různé nanášení- tenkou, tlustou vrstvu, aplikaci štětcem, prstem a stejně stále stejný výsledek.


Hodnocení:
Takže zejména pro nízkou výdrž jí hodnotím velmi malým počtem bodů. Také se mi vůbec nelíbí to balení.
Kdybych musela napsat alespoň něco, co mne zaujalo, tak se mi celkem zamlouvá konzistence, práce s ní- aplikace a docela ujde i ta jemná vůně.
Cena je i za normálních okolností přijatelná (mají ji na nyx-shop.cz), ale vzhledem k tomu, že na mne báze nefunguje, tak jsou to mne vyhozené peníze.
Rozhodně nedoporučuji, i když vím, že mnoha ženám vyhovuje. Ale..podle toho, co jsem z recenzí vysledovala na netu, tak má žena jen zhruba 50% šanci,  že báze bude fungovat. Což mi příde dost málo.



1 komentář:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.