sobota 9. října 2010

Řasenka Max Factor False Lash Effect Mascara Recenze



Oficiální text: FLEM značky MAX FACTOR disponuje obřím kartáčkem, který zajišťuje nejen snadnou aplikaci, ale především maximální objem. Největší kartáček za celou stoletou historii značky MAX FACTOR zvýrazní každou řasu zvlášť od kořene až ke konečku a spolu s novou technologií Liquid LashTM dodává řasám na objemu. Výsledkem je vzhled, který si v ničem nezadá s umělými řasami a přitom působí naprosto přirozeně.
Nový kartáček je složen z 50 % více štětinek a má 25 % větší jádro než u řasenky Masterpiece Max. Díky tomu lze dramaticky zdůraznit každou jednotlivou řasu už prvním tahem. Barva se dostává po celé délce řasy od kořene až ke konečku a jelikož zasychá v průběhu nanášení, ponechává řasám jejich přirozenou ohebnost. Pomocí těchto faktorů mají sice řasy maximálně zvětšený objem, ale nepůsobí nijak uměle a přirozeně zdůrazňují půvab vašeho pohledu.


cena 399kč (já jsem koupila výhodné balení FLEM+ 2000 Calorie v dm také za 400kč)

False Lash ode mne získává cenu za nejnepěknější balení a za velkolepé zvýraznění řas.


FLEM mám již podruhé. Dobře se u mě zapsala. Až tedy na ten obal, který je bez nápadu, ale je příjemně buclatý(také má objem 13,1ml, což je hodně).
Po objemu další velká věc na ní je aplikátor. Moc se mi líbí a dobře se mi s ním pracuje. Je gumový, stejný jako u Masterpiece Mas, jen se širším jádrem. V jednom zátahu pojme kartáček většinu řas, které se velice dobře dostanou mezi štětinky, takže jsou zvýrazněny pár tahy. A to rovnoměrně a bez žmolků ( nerovnoměrnosti se objeví až při 3. a 4. vrstvě, ale stále ne moc a vypadá to dobře).


Kartáček řasy skutečně pěkně pročeše, dodá jim objem, prodlouží je, nadzvedne a zahne(natočí).
Výsledkem je masivní oblou řas, který někomu , kdo má hodně bujnou fantazii, skutečně může připomínat umělé řasy.
Černá barva se mi zdá při 1 a 2 vrstvách nevýraznější, ale při 3 a 4 je barva pěkná.
Řasenka ani po dni nošení neopadává a nedělá tmavé kruhy pod očima.


O nějakém efektu falešných řas se samozřejmě nedá hovořit. I když výsledný efekt může být velkolepý.
Přijde lepší než the Falsies od Maybelline. Přijde mi, že řasy více rozčeše, dá jim větší objem a celkově jsou řasy výraznější.

bez řasenky

dvě vrstvy

Hodnocení:
Tuto řasenku mohu s klidem doporučit. 
Líbí se mi kartáček, baví mě práce s ním, jak řasy rozčeše a objem. Také výsledný efekt "falešných řas" se mi moc líbí.
Co mi vadí, je ten bordel, tedy přebytečná hmota (hrudky), které si vždy na kartáčku vytáhnu. Obal se mi nelíbí a vadí mi, že požadovaného efektu nejde spolehlivě vždy docílit. Aplikace je trochu složitější, protože se člověk s řasenkou musí naučit pracovat. Také mi vůbec nevoní cena.



1 komentář:

  1. A plný souhlas napotřetí :))) Mě na ní irituje jedině ten obal, protože je moc tlustý a tím pádem méně skladný v etui, no ale ten objem je zase famózní - vydrží dlouho a svojí cenu si plně zaslouží. Pro mě asi nejlepší řasenka z drogerie vůbec.
    Verunka

    OdpovědětVymazat