neděle 21. listopadu 2010

Rimmal Stay Matte Pressed Powder Recenze

109kč 14g

Oficiální text:
Až 5 hodin kontroluje lesk. Obsahuje minerály, které mu v tom pomáhají a které minimalizují póry.

Balení je obyčejné bez labutěnky.
Zápach je jemný a příjemný.
Na nošení je poměrně lehký, trošku dělá z obličeje masku, na obličeji vytvoří takový hutná kompaktní povrch.
Skutečně velmi dobře zmatňuje a nezvýrazňuje póry.
Krytí je docela dobré.
Co se týče výdrže, je také obstojná. I na smíšené pleti něco vydrží. Kontrola lesku je docela dobrá. Po reaplikacích je obličej ještě více jako maska.
Po celodenním nošení nadělá na obličeji žádné mapy.
Hodnocení:
Líbí se mi, jak zmatňuje a že celkem vydrží. Co mne trochu odrazuje je efekt masky, který vytváří. Ale za stovku je to dost dobrý pudr. Poměr kvalita- cena je vyrovnaný, proto dávám B.

Produkt: 27/40
Cena: 20/20
Design/Aplikace: 5/10

Celkově: B

3 komentáře:

  1. Já jsem s tímhle pudrem tedy spokojená a nezdá se mi že by dělal dojem masky, používám odstín Transparent a ten je opravdu neviditelný. Jinak recenze pěkná :-)
    http://everybody-love-fashion.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba jsem si taky toho pudru mohla dávala moc. Nevim. Každopádně na mně vypadal opravdu blbě.

      Vymazat
    2. Jo a ještě...Pochvala těší!

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.