pondělí 22. listopadu 2010

Vichy Normaderm Čistící peelingový gel s vyhlazujícími mikročástečkami

Oficiální text:
Uvolňuje a ozdravuje póry. Zjemňuje povrch pleti. 
Rozšířené, ucpané póry, zarudnutí, lesklé partie, pupínky, nepravidelný povrch pleti? Díky sytetickým mikročástečkám uvolňuje ucpané póry. Póry jsou ozdraveny, povrch pleti je jemný. Pravidelným používáním je pleť čistší a hladší.

cena: 340kč  
objem. 125ml 
koupeno v: www.krasa.cz
made in: France

Peeling je světle zelený a obsahuje tmavší zelené částečky. Vůně je pěkná a stejná jako u gelu nebo Tri-activu oboje z řady Normaderm.
Konzistence je gelová.
Peeling jsem používala dvakrát týdně. Jednou jsem si ho dala dva dny po sobě a měla jsem děsně napjatou pleť a pálila mne.
Dobře se roztírá a pění, takže ho stačí trocha. Jen bych do něj přidala více kuliček, přijde mi, že jich je tam trochu málo.
Vždy po použití byla pleť hladká, jemná, čistá, svěží, ale i trochu napjatá. Celkově pleť vypadala lépe.
Jen se mi nedařilo dostatečně odstraňovat kůži, která byla suchá a sloupávala se např. sloupaný nos. Právě na to mi tam přišlo málo částeček.

Hodnocení:
S peelingem jsem vesměs spokojená. Vadí mi akorát cena. Za tu má mínus.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.