středa 22. prosince 2010

Astor Mattitude HD Recenze

Kosmetiku Astor nemám ráda, proto jsem si tento make-up rozhodně nekupovala. Měla jsem jen vzoreček.

Make-up není tekutý. Má takovou hutnější konzistenci. Příjemně voní.

Přestože je hutnější, na nošení je lehký a velmi příjemný. Dobře se roztírá.

Co mi ovšem nevyhovuje, je krycí schopnost. Ta je totiž docela malá. Mám dost stop po akné a toto je moc nezakryje.

 Zmatnění relativně dobré. Výdrž také.

Na pleti vypadá dost přirozeně a co je pro mě potěšující, neusazuje se v pórech a ani je nijak zvlášť nezvýrazňuje.

Oficiální text:
- dokonalý v každém pixelu
- perfektně zmatňuje, kontroluje lesk
- minimalizuje viditelnost pórů o 70% a perfektně zakryje nedokonalosti
- obsahuje mikromleté pigmenty a miniaturní kuličky skla- podílejí se na redukci pórů a kontrole lesku
- make-up je hydratační, vyhlazuje
- vydrží 16 hodin
- SPF 22

cena 299kč

Hodnocení:
Přiznám se, že jsem čekala katastrofu a byla jsem mile překvapena.
Make-up je fajn- lehký, přirozený, má matný finiš, výdrž ujde. Akorát by se mi hodilo silnější krytí.


Produkt: 27/40
Cena: 17/20
Design: 3/5
Aplikace: 5/5

Celkově: B


1 komentář:

  1. Já mám mastnou plet a naopak ho doporučuji ! hezky zmatnil !

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.