úterý 22. února 2011

Líčení 21.2. upírské

Další pokus o líčení od Michelle Phan. Jmenuje se Seductive Vampire a video návod najdete na http://www.youtube.com/watch?v=qg-2rDnWCJA.

Dneska se pochválím, protože se mi to hodně líbí. Myslím, že se mi to tentokrát moc povedlo a líbí se mi to na mně.






Použité produkty:
podklad- báze Arabesque, MAC Paintpot Painterly
stíny- nejdřív se dají na pohyblivé víčko, nad něj a na dolní linku vínovočervenohnědé stíny z palety 88 od Beauties Factory H8

pak se do vnějšího koutku oka do tvaru písmene V dají hnědé středně hnědé matné stíny- z čínské bezejmenné palety F7



na hnědé stíny se dají matné černé- zase z bezejmenné čínské palety A10
pod obočí se aplikují lehce třpytivé světlé šampaňské stíny



linky- MAC černá kohl tužka- udělají se s ní silné linky
řasenka- Max Factor False Lash Effect
makeup- Maybelline SuperStay 24H
pudr- Bourjois kompaktní pudr
tvářenka- Maybelline Affinitone
rtěnka- Alverde 21 Berry


3 komentáře:

  1. mě se to líbí. hodně. opravdu krásně namalované.

    terebe0.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný, podobně se líčím, přesně můj styl ;-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.