úterý 14. června 2011

Alverde- Dvoufázový odličovač make-upu



objem: 100ml
vyrobeno v: Německu
cena: 60kč
koupeno v: dm

Text z obalu:
Čistí pleť jemnými tenzidy a vybranými oleji. Účinné kombinace s výtažky z mandli a avokáda z kontrolovaného biolofickéo zemědělství pečují o citlivou pleť a zklidňují ji.  Složení s aloe vera a jojobovým olejem dodává potřebnou hydrataci. Vhodné zejména pro citlivou pokožku v okolí očí.
-bez syntetických konzervačních látek, snášenlivost pro nositele kontaktních čoček lékařsky potvrzena

ingredience: aqua, glycerine soia oil, glycerine, alcohol, coco-glucoside, sodium lactate, aloe barbadensis extract, simmondsia chinensis oil, persea gratissuma extract, prunus amygdalus dulcis extract, actinidia chinensis fruit extract, cl 75810, olea europea oil helinthus annuus see oil, sodium coco sulfate, disodium cocoyl glutamate, sodium cocoyl glutamate, parfum, limonene, linalool

-----------------------------------


Odličovač je tvořen světle zelenou vodičkou a tmavším olejem. Obě kapaliny jdou velmi snadno promíchat a drží dobře po hromadě (není to tak, že by se okamžitě oddělovaly). Při styku s pokožkou začne pěnit.

Parfemace je relativně silnější s typickou vůní pro alverde.

Odlíčení.....
.......jde velmi dobře. Řekla bych, že o něco  lépe než u odličovače od Ryoru. Make-up se působením tohoto produktu úplně rozpouští před očima a jde dost snadno dolů. Problém ale nastává při odličování očí- velmi štípe, takže je nutno použít na tuto oblast něco jiného.
Odstraní i voděodolný make-up.

Po odlíčení....
....je pleť napjatá a lepkavá.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Hodnocení:
Na jednu stranu dobře odličuje, ale nedá se použít na oči a určitě bych ho nedoporučila citlivé pleti, pro kterou je určen a ani suché. Řekla bych, že pleť spíš může podráždit než zklidnit.

60%

5 komentářů:

  1. Miluju Alverde a teď právě testuju nějakou dekorativku od nich a jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si ho koupila dnes, oči mě nepálí ani pleť, ale je pravda že nemám vůbec citlivou pokožku ani očka - nikdy mi nic nevadilo. Jediné co mě zaráží je ta "parfemace", připomíná mi to zkažený grapefruit? To by mohli doladit, pro ten smrádek si ho příště nekoupím..:-)

    OdpovědětVymazat
  3. v očích pálí jen když si toho máš na tamponku opravdu hodně, a steče ti do těch očí.... Jinak s tím problém na oči nemám, ani na zbytek obličeje.... Odličuje opravdu velmi dobře, pleť je pak sice lepkavější, ale pěkně hydratovaná, a zklidněná.... Já na něj nedám dopustit... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pre mňa to bola katastrofa. Štípalo to a vysušovalo pleť. Odvtedy bočím od Alverde o 180 stupňov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně také při delším používání nedělal na pleť dobře. Jinak Alverde je fajn. Nemusíš se od něj uhýbat.

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.