úterý 14. června 2011

Lush Veganese


objem: 250ml
cena: 300kč
koupeno na: http://www.lushcz.cz


popisek:
Sliz z mořské řasy Agar změkčuje vlasy a levandule s citrónem zajistí lesk. Tento účinný kondicionér můžou používat všichni, ale zejména se hodí pro vegany a lidi s jemnými vlasy.

ingredience:
LAVANDULA ANGUSTIFOLIA FLOWER EXTRACT (nálev z květů levandule) | nálev z rozmarýnu (Rosmarinus officinalis) | AGAR (gel z agar-agaru) | CETEARYL ALCOHOL | PROPYLENE GLYCOL (propylenglykol) | CETEARYL ALCOHOL and SODIUM LAURYL SULFATE | CETRIMONIUM BROMIDECITRUS MEDICA LIMONUM PEEL OIL (citronová silice) | STYRAX TONKINENSIS RESIN EXTRACT (benzoová pryskyřice) | CITRUS MEDICA LIMONUM JUICE (čerstvá šťáva z bio citronů) | *CITRAL |*LIMONENE | PARFUM (parfém) | METHYLPARABEN

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teprve před nějakou dobou jsem začala objevovat kosmetiku Lush. Objednala jsem si várku na http://www.lushcz.cz, v které byly šampon Big ( o tom někdy příště), balistik Setmění, kondicionér Veganese a k tomu jsem dostala vzorek mýdla. Všechny věci byly úplně úžasné. Ovšem ty ceny.....Zatím jsem zkoušela z přírodní kosmetiky pouze Alverde, Yves Rocher a právě Lush, který na mě udělal nejlepší dojem.

Vegenese je veganský kondicionér bez jakýchkoli živočišných složek.

Barvu má takovou béžovou, v které vidím tón do zelena a hněda.


Vůně není nikterak líbivá. Já osobně tam cítím citrón a trochu posekanou trávu.

Jde perfektně smýt, nijak nezatěžuje vlasy.

Vlasy mám barvené a velmi jemné. Po umytí, my šly dobře rozčesat. Po uschnutí měly pěkný lesk a  svou přirozenou jemnost. Nemastily se nijak víc než obvykle.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Byla jsem s ním nad míru spokojená. Bezvadně se smyje, vlasy nezatěžuje, nemastí a jsou po něm moc krásné.
Jediné, co mi trochu nešlo pod nos je jeho vůně, která mi trošku evokuje, nahnilou posekanou trávu.



1 komentář:

  1. Lush je lepší objednávat z UK - ceny jsou tak o třetinu nižší ;-)
    Jinak super blog, už sleduji ;-)
    Maizy - www.maizylovescosmetics.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.