čtvrtek 18. srpna 2011

essence I Love Stage báze pod stíny

věc: essence kolekce I Love báze pod stíny I Love Stage
barva: 01 beige
cena: 65kč
objem: 4ml
vyrobeno v: Polsku
kde koupit: dm





Jak vidíte, konzistence je krémová béžové barvy. Nijak nevoní.


Co mi na bázi vyhovuje je za prvé: Jednoduše jsem vychytala množství, které je potřeba. Stačí mi přesně jedno máznutí.

Za druhé: Báze je hojně pigmentovaná, takže sjednotí barvu kůže, lépe řečeno překryje ji béžovou barvou. (někdo jí používá jako korektor)

Za třetí: Zintenzivní barvu stínů.

A za poslední: Rychle schne a vyhladí povrch pokožky.

To nejdůležitější je pro mě zklamáním. Na mně vydrží pouze 4 hodiny. Tzn., že už po 4 hodinách jsou stíny kompletně zpité. Takže nic moc.

Četla jsem recenzi, kde se píše, že báze drží stejně perfektně jako ta od Artdeca. To opravdu u mě neplatí. Myslim si, že pokud se víčka někomu tolik nemastí, může být pro něj dobrá, ale pokud se hodně mastí, rozhodně bázi nedoporučuji.


Hodnocení
Báze mi prodloužila trvání stínů jen o velmi málo, než vydrží stíny samotné bez báze. V jiných ohledech je fajn.


7 komentářů:

  1. škoda, mám mastná víčka jako ty, takže pro mě vyhrává zase jedině Artdeco :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na tom taky jako ty i Bezega, takže též zůstávám u Artdeco a tuhle ani zkoušet nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ještě tu pravou bázi neobjevila :).

    OdpovědětVymazat
  4. mě se víčka taky mastí, ale asi míň než tobě, protože mě stíny na bázy drží krásně celý den bez chybičky! pro mě zatím nejlepší báze co jsem měla

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli máš ráda Artdeco a Mac paint pot, tak z UDPP budeš skákat radostí do stropu. Nemůžu mít jinou, ty dvě co ti vyhovují mi proti ní přijdou fakt hrozné a špatně roztíratelné/nanášitelné.

    OdpovědětVymazat
  6. No .. to já jí používám každý den a můžu říct,že když přijdu domů,tak jediné,co mám dokonale namalované jsou právě oči. tahle báze je naprosto dokonalá. Možná,že jí tam nanášíte hodně nebo ji nenecháváte dostatečně zaschnout nebo jsou ty stíny mastné samy o sobě(v tom případě nepomůže nic prostě) : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou se všema negativníma recenzema souhlasím na essence, ale světe div se, i já patřím k těm vyjímkám, které tato báze vyhovuje, což je co říct.... Mám hodně mastnou pleť, používám jen pudrové makeupy, jsem snědý typ.... a tahle báze mě též vyhovuje. Dokonce i večer vypadají stíny fakt pěkně, nemluvě o tom, že zintenzivní hezky stín... Možná souhlasím z dívčinou nade mnou, třeba jde o aplkiaci nebo použití nevhodného stínu. Já na bázy od essence používám stíny téže značky a drží v pohodě, jiné jsou třeba více mastnější apod., chce to zkusit...

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.