pondělí 26. prosince 2011

Catrice korektor Re-Touch Light-Reflecting


barva: 020 Light Beige
objem: 1,5 ml
vyroben v: Polsku
koupen v: Rossmannovi v Praze na Budějovické

popisek:
Krémový a jemný korektor pro zářící oči a svěží look: pigmenty, které odráží světlo a střední krytí kombinované s hydratačními účinky zakryjí kruhy pod očima a jiné malé nedostatky a to v okamžiku. Jemná struktura působí příjemně na citlivé pokožce okolo očí. Dostupné ve třech odstínech ve stříbrném obalu ve tvaru pera.

Tento výrobek mě zaujal v první řadě tím, že je velmi podobný kultovnímu produktu od YSL. Přiznám se, že jsem ho vzala jen ze zvědavosti na zkoušku, aniž bych ho potřebovala.

Co mě trošku odráželo od koupi, byla velikost, protože jsem měla podobný korektor Max Factor a ten se hned spotřeboval. Tento má pouze 1,5ml a vydržel mi při každodenním použití zhruba měsíc a půl (možná dva), ale je pravda, že jsem ho dávala ve velkém množství, takže normálně by vydržel určitě déle.

Používala jsem ho jen na kruhy pod očima, které zakryl bezvadně, což znamená úplně. Taky oční okolí výborně prosvětlil. Akorát mi přijde, že se ho musí dát právě velké množství, jinak to není nic oslnivého.

Co dost oceňuji je, že se tolik nezpíjel do vrásek, jako jiné korektory, které mám. Krom toho vydržel na místě celý den bez nutnosti oprav.

Zkoušela jsem s ním také zakrýt nějaké pupínky, ale to moc nešlo. Jednak krytí nebylo dostatečné a za druhé díky tomu, že je o dost světlejší než můj make-up, tak s ním akorát vznikly na pleti světlé fleky. Je to prostě odstín jen na projasnění, které jsem také zkoušela. K tomu je ale opět nevhodný, protože se šíleně usazuje v pórech. Takže by ho v tomto ohledu možná užil někdo, kdo je nemá příliš rozšířené.

Celkem se vyrábí tři odstíny. Já mám ten prostřední Light Beige, což je taková světloučká oranžovohnědá. Ale trochu mi přijde, že na ruce vypadal tmavší než na obličeji.



Balení korektoru ve formě pera je úžasně pohodlné a dostatečně široké, aby mi perfektně sedlo do ruky. Jako aplikátor je umělý štěteček, jehož středem, po otočení koncem, vylézá hmota korektoru, která je krásně krémová.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Sečteno a podtrženo, mně korektor přišel bezvadný na kruhy pod očima. Nejvíc mi na něm líbilo jeho plné krytí (pokud se ho dalo dostatečné množství) a projasnění očního okolí. Zatím se zařadil mezi produkty, které bych byla ochotna znovu koupit.

4 komentáře:

  1. Hledám dlouho něco fakt dobrého na kruhy pod očima, takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak jo, tohle si asi budu muset koupit.

    OdpovědětVymazat
  3. Iva, trb: Doufám, že Vám to holky bude fungovat, abyste pak na mě nemusely mít vzteka.

    OdpovědětVymazat
  4. neboj, když mi to nebude fungovat, tak si toho vzteka vybiji na svém vlastním blogu a ne na tobě...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.