středa 28. prosince 2011

Lush Rub Rub Rub


Tuhletu miniaturku jsem dostala k nákupu v českém e-shopu. Bylo to v září a tehdy to byla, aspoň myslím, docela novinka. Je to tělový scrub. Jen tak orientačně Vám můžu říct, že na lushcz.cz 240ml stojí 
350kč.

Je to taková světle modrá solná hmota. Když s ní potíráte kůži, tak z počátku to pěkně drhne, ale za chvilku se sůl rozpustí a zbude jen jemná bílá pěna.

Po použití je pokožka jemná, čistá a lehce voňavá, což ale nevydrží moc dlouho. Já z toho cítím jen svěží mořskou sůl, ale má také obsahovat citron a květy mimózy.


Prý se dá používat také jako šampon, ale to vyzkoušené nemám, protože jsem se tuto informaci dověděla příliš pozdě, kdy už mám vzorek skoro vypotřebovaný.

ingredience:
MARIS SAL (jemná mořská sůl) | SODIUM LAURETH SULFATE | CITRUS MEDICA LIMONUM JUICE (čerstvá šťáva z bio citronů) | AQUA (voda) | SODIUM COCOAMPHOACETATE | JASMINUM OFFICINALE FLOWER EXTRACT (nálev z květů jasmínu) | ACACIA DECURRENS EXTRACT (mimóza absolue) | CITRUS AURANTIUM DULCIS FLOWER EXTRACT (pomerančový květ absolue) | JASMINUM GRANDIFLORUM FLOWER EXTRACT (jasmín absolue) | CITRUS MEDICA LIMONUM PEEL OIL (citronová silice) | LACTIC ACID (kyselina mléčná) | LAURYL BETAINE | *LIMONENE | PARFUM (parfém) | CI 61585

-------------------------------------------------------------------------------------

Na mě tento scrub udělal ten nejlepší dojem. Moc se mi líbí, ten proces, kdy ze začátku sůl pokožku drhne a pak se rozpustí. Má příjemnou osvěžující vůni a přijde mi fajn, že se ho na jedno umytí tolik nespotřebuje.

8 komentářů:

  1. Vzoreček tohohle peelingu jsem dostala od kamarádky a taky sem z něho byla nadšená. Neodolala sem a koupila si celé balení. Nádherně voní.
    http://vanillahoney-honey.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Honey: Jo, jo, je fakt bezvadnej.

    OdpovědětVymazat
  3. Lady: To mě ani nenapadlo. Mně se to líbí :), i když je fakt, že to možná vypadá jako solný bláto.

    OdpovědětVymazat
  4. Zbožňuju Lush! Co sis objednala?

    OdpovědětVymazat
  5. Lily: Objednala jsem parfémy Love a Icon. Ale o těch už tu příspěvek byl. Najdeš ho v sekci Parfémy.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě si přečtu:) Já mám od Lush nejradši přípravky na vlasy a pleť.

    OdpovědětVymazat
  7. Lily: Já mám od Lush vyzkoušeno jen pár výrobků, ale všechno bylo super. Hlavně Big.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.