čtvrtek 26. ledna 2012

Astor Skin Match Make-up


Skin Match- nejnovější make-up od Astor, údajně představuje "novou generaci" make-upů. Má se perfektně přizpůsobit textuře a tónu pleti, a tak s ní splynout. Obsahuje elastickou gelovou texturu na bázi vody, proto se lehce roztírá, vyhlazuje a udržuje v pokožce vodu, takže je vláčná a hydratovaná. Jas pleti zajišťují bio- fúzní pigmenty a gelové elastomery, které rozptylují světlo. Pokožka je svěží, hebká a přirozená. Precizně zakryje nedokonalosti, je dlouhotrvající- perfektně drží celý den. Obsahuje SPF 20, je dermatologicky testován a neobsahuje olejové báze.

Právě jste dočetli souhrn toho, co všechno nám Astor slibuje. Zní to velmi honosně, ale v reálu je to úplně obyčejný make-up. Zkoušela jsem ho pouze dvakrát, protože jsem z jeho výsledků byla tak zhnusená, že jsem ho definitivně zavrhla.
--------------------------

zkoušený odstín: č. 103
objem: 30ml
cena: 299kč
kde koupit: Rossmann

Zkoušela jsem druhý nejsvětlejší odstín, který je lehce do růžova.





První, co mě velmi zaujalo je skleněný flakon- jednoduchý a elegantní.
Sám make-up je slabě parfémován a má tekutou ne příliš řídkou konzistenci, díky níž se bezproblémově velmi dobře rozrtírá.
Překvapilo mě, že na to, jak je tekutý, celkem dobře kryje- středně v silnější vrstvě nebo ve dvou sladších.
Když jsem aplikovala jednu tenčí vrstvu, make-up vypadal velmi přirozeně. V silnější vrstvě už tak pěkně nevypadá, ale není to žádná katastrofa.
Je velmi lehký na nošení, barva je jasná a neoxiduje.

A zde končí to dobré.
Teď Vám popíši, jak "úžasně" na mně vypadal po hodinách nošení.

Jsem zvyklá se líčit brzy ráno- tak mezi šestou a sedmou. A už za časného odpoledně vypadal make-up otřesně. Z t-zóny zmizel, na obličeji se mi udělaly mapy (např. na nose)- vynikla suchá místa a měla jsem ho nechutně usazený v pórech na tvářích. Něco tak příšerného jsem dlouho neviděla. Uprostře dne jsem se musela odlíčit.
Takže výdrž u mě cca 7- 14hod.

----------------------------------------------------------------------------------------
Z toho, co jsem napsala je jasné, že rozhodně není pro smíšenou/ mastnou pleť. Ale věřím, že ženám se sušší nebo normální může výborně vyhovovat.

14 komentářů:

  1. Podle tvé recenze mě pěkně zklamal, nevím jestli si ho pořídím. Vypadá lákavě, ale jestli je na nic tak proč bych ho měla doma :)

    OdpovědětVymazat
  2. som rada, ze si o nom napisala, popravde ma dost zvadzal, ale odolavala som, asi to bol osud. To balenie a sluby vyzeraju lakavo, skoda, ze taky nie je v reale..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Je fakt, že teď bych svoji pleť smíšenou nenazvala, byla dehydrovaná a díky vhodné péči je teď skorrro normální. Ale i tak si myslím, že mi ten makeup bude sedět i když se oteplí a já se začnu zase mastit, mně žádné mapy nedělá, vydrží perfektní opravdu celý den.

    OdpovědětVymazat
  4. ách, a mne sa zdal fajn. prosím ťa, vedela by si mi doporučiť nejaký dobrý make-up na zmiešanú pleť z drogérky?

    OdpovědětVymazat
  5. Pozerala so na naň a vďaka tvojej recenzii si mi ozrejmila, že by mi nesedel :-)..to je ta zmiešaná pleť :P

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Psychomachia: Na mně nejlíp držel make-up od Dermacolu 24H Contorol. Taky moc dobře kryje.

    OdpovědětVymazat
  7. Nějak nevím, asi bdu divná, ale zatím jsem nenašla make-up co by mi toto nedělal. Mapy, pokud možno oranžové,nejvíc u obočí, z nosu pryč a na tvářích zalezlej do pórů.A nejlíp to jde vidět ve zkušební kabince nebo v drogérkovým světle. Takže si zase nic nivýho nekoupím, dopoadla bych stejně, ne- li hůř. Maluju se ve 2 ráno:-( To bych za hvězdu nevydržela ani do světla

    OdpovědětVymazat
  8. Dakujem za recenziu - ze ake faux-pas, ja som si ho seriozne planovala uz dlhsiu dobu kupit, ale nikdy nemali moj odtien, iba pritmavy. To asi moj anjel strazny ho ukryl, aby som neminala peniazky :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Tento make-up jsem si kupovala díky recenzi viennettky. Pleť mám mastnější, někdy šupinky někdy zase s pupínky. Musím říct, že jsem lepší make-up nikdy neměla. Sedl mi naprosto na jedničku. Používám ten nejsvětlejší odstín.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som ho len raz vyskusala na ruke, ale tym, ze sa mi zdalo, ze ani to slabe krytie, ake vyhladavam, nedosahuje. U mna to teda skoncilo len pri tej skuske.

    OdpovědětVymazat
  11. Já na něj mam slevový kupon v DM tak přemýšlím jestli ho mám zkusit nebo ne :/ Docela jsi mě odradila, ale jak se znám tak ho nakonec budu muset vyzkoušet sama :D Ale jinak hezká recenze ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. naprosto souhlasim s recenzi,horsi make-up jsem nikdy nemela..mam suchou plet a supinky jsou velmi viditelne bezprostredne po naneseni.zhruba po peti-sesti hodinach jsem cela flekata,mnake-up je zalezeny v porech,plet extreme vysusena..no proste silenost nejvetsiho kalibru..

    OdpovědětVymazat
  13. Na mastnou pleť se mi zdá dobrý, krytí je stejně silné v 6 ráno i v 6 večer, akorát se už v poledne lesknu jak zrcátko. Ale to mi udělá každá make-up pokud není pudrový. Ale na den kdy se obličeji nechce spolupracovat není špatný jenom to chce sebou nosit pudr =)

    OdpovědětVymazat
  14. mám mastnou pleť a tenhle make-up je naprosto dokonalý, vydrží celý den, je přirozený ani nevíte, že ho na pleti máte a přesto velmi dobře kryje nedostatky pleti, nevím jestli jsi ho neměla zkažený či nějak jinak poškozený, protože já na něj četla zatím od blogerek jen chválu a to mohu tedy potvrdit i já:-) Jana

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.