pátek 6. dubna 2012

Jarní Neon


První líčení z mnou připravované série inspirované jarními barvami.



Hlavní úlohu zde sehrály syté neonové zelené stíny, které jsem dala na celé pohyblivé víčko.  Do jeho poslední třetiny a nad celý záhyb oka jsem nanesla tmavší fialový odstín, se kterým jsem též vytvořila širokou  dolní linku rozetřenou ve spodní části do ztracena. A jako poslední přišel na řadu stín černý. Ten jsem aplikovala opět do poslední třetiny pohyblivého víčka a rozetřela ho nad záhyb oka zhruba do poloviny. Pak jsem s ním udělala tenounkou dolní linku přibližně do dvou třetin.

použité produkty:

  • bh cosmetics 88 cool matte palette- všechny stíny
  • řasenka Max Factor False Lash Effect Fusion
  • tekutá linka Astor Eye Artist

10 komentářů:

  1. super! a máš krásne prirodzené obočie :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné líčení! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné líčení a k tvým očím přímo dokonalé:-) A máš moc pěkné obočí.

    OdpovědětVymazat
  4. Super... naprsto skvělé barvy a moc se to hodí k tvým očím =)

    OdpovědětVymazat
  5. Líčení je to krásné, ale neříkala bych mu neonové ;-) Naopak mi přijde docela něžné, přirozené, a ony ani jarní barvy nebývají neonky. Ale každopádně je to pěkné. Tuším, že mám stejnou paletku, akorát od jiné firmy. Budu to muset čeknout...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  6. Umět tak s těmi stíny to co ty, tak si pískam :D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.