pátek 27. dubna 2012

Neutrogena Oil-free Moisturizer

cena: 140-150kč
koupeno v: Rossmennovi
objem: 50ml
vyrobeno ve: Francii


Oficiální text: Péče pro čistší a zdravěji vypadající pleť den po dni. Lehce se nosí a jednoduchá absorbční formule zajišťuje celodenní hydrataci. Pomáhá redukovat akné a preventivně působí proti jemu a stopám po něm. Zmatňuje, sjednocuje tón plet.


Mastí se Vám hodně pleť a potřebujete něco, co se rychle vsákne? Nebo sháníte krém pod make-up. Potom můžete sáhnout po Oil Free Moisturiseru od Neutrogeny.

Krém je lehce hutnější povahy, ale i přes není na pleti těžký. Dobře a lehounce se roztírá.
Na obličeji nezanechá žádný silný mastný film. Naopak se rychle vsákne, a proto je dobrý pod make-up. Pleť je celý den hebká a vláčná.

Tam, kde mám kůži citlivější mě docela štípe. Což je nepříjemné zejména v oblasti očí, kam je lepší použít třeba speciální oční krém.

Co se týče zmatnění, tak není vyloženě mastný, ale ani nezanechá úplně matný finiš.

Působení proti akné- používám už třetí balení a že by nějak akné redukoval, mi vůbec nepřijde.

Naproti tomu musím uznat, že moje pleť po jeho použití vypadá lépe a zdravěji.

------------------------------------------------------------------------------------

Hodnocení:
Bezvadně hydratuje, rychle se vsakuje, vhodný pod make-up i pro mastnou pleť. Jedinou vadu vidím ve štípavém pocitu na pokožce a to, že není moc vhodný na okolí očí.




10 komentářů:

  1. To vypadá zajímavě! Mít mastnější pleť, tak do něj určitě jdu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zcela souhlasím, mastná pleť je po něm opravdu lepší. A když si ho nanesu na nos, začnou mě štípat oči, sice žádná tragédie, ale měl by být asi od očí co nejdál.

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna minulý týden už jsem se po něm sápala a nakonec nevzala... díky za recenzi, ještě to promyslim :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za typ :))
    http://myweekday7.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Já myslím, že pod oči by neměl přijít žádný pleťový krém s výjimkou těch speciálně očních. Ta kůže je prostě tak křehká a tak citlivá, že i když vám normálně pleť unese ledasco... Ale jako hydratační krém by to určitě mohlo být fajn, hydrataci potřebuje i mastná pleť. v tom případě by mohlo stačit, že neucpává póry a hydratuje. Zázraky bych od toho nečekala, nejsem si jistá, jestli je jakýkoli krém po nanesení okamžitě s to redukovat nedokonalosti. (Ačkoli to slibuje, ale tak kosmetika naslibuje věcí, že jo. :-) Péče o pleť dle mého názoru potřebuje hlavně důslednost a pravidelnost, ke slibům v duchu "použijete a tradá, nestačíte se divit" jsem skeptická. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. S Neutrogenou sice zatím žádné zkušenosti nemám, ale jeví se mi jako kvalitní kosmetika.

    OdpovědětVymazat
  7. Dřív jsem ho také používala a nemohla si ho vynachválit. Ale asi po 3 tubičce jsem se po něm začala osypávat (akné).
    Ale na mastnou pleť doopravdy pomohl a i od akné, jakmile jsem ho jednou nepoužila tak mi hned nějaký poklad vyrašil =)

    OdpovědětVymazat
  8. po něm sem koukala, vypadá dost dobře, snad si ho v blízké době koupím:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,nominovala jsem tě na Versatile Blogger Award :)

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá skvěle:-)

    Zvu tě na Essence REBELS Giveaway:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.