pátek 11. května 2012

Alverde- intenzivní pleťová maska- Univerzálium


* Intenzivní pleťová maska s avokádovým olejem pro velmi suchou pleť.
Použítí: ráno, večer nanést- po 15 min. odstranit zbytky tampónkem


objem: 30ml
cena: 40kč
koupeno v: dm
made in Germany
ingredience: aqua, aloe barbadensis leaf juice, helianthus annuus (hybrid sunflower) seed oil, glycerin, alcohol, dimmondsia chinensis seed oil, behenyl alcohol, stearic acid, alyceryl stearate, olea europaea (olive) fruit oil, olea europaea (olive) oil unsaponifiables, glyceryl stearate citrate, persea gratissima (avocado) oil, argania spinosa kernel oil, xylitylglucoside, sodium stearoyl lactylate, anhydroxylitol, xylitol, xanthan gum, glyceryl caprylate, p. anisic acid, tocopherol, pgytc acid, citronellol, linalool, geraniol, parfum



Levandule na svém blogu velmi chválila a doporučovala tento výrobek. Za 40kč jsem mu nemohla odolat, i když je určen pro jiný typ pleti. Jedná se o hodně mastný hutný bílý krém nevýrazné vůně. Má rozmanité použití.

Jako maska na obličej......
Zkoušeno pouze jedenkrát.- Jednoho večera jsem si krém nanesla v silné vrstvě a čekala 15 minut. Krém se vstřebal ještě mnohem rychleji, až mě to udivilo, že tak silná vrstva se může tak rychle vsáknout.
Po vsáknutí masky byla pleť velmi vláčná, ale přitom jsem měla pocit, že je hodně napjatá. Bylo mi to tak nepříjemné, že jsem se ještě namazala svým obvyklým nočním krémem.

Jako noční krém......
Po této zkušenosti jsem si vzpomněla, že Levandule si jí natírá jako běžný noční krém. Zkusila jsem to také jen jednou. Opět. Pokožka hodně vláčná a lehký pocit napjatosti..

Přemýšlela jsem co s maskou dál a na konec jsem jí vypoužívala na jiné partie těla.

Jako krém na ruce......
Dlouhodobě jsem měla problém s vysušenýma rukama a tato maska je po několika nátěrech dala slušně dohromady. Pomohla mi mnohem více než krém a maska na ruce či oříškové máslo- vše od Alverde.

A nejlepší na konec.Napadlo mě masku použít jako krém na nohy.

Jako krém na nohy......
Stejně jako mám problémy s vysušenýma rukama, tak i s nohama- tedy s oblastí holení a lýtek. Zdejší pokožku mám vysušenou a poničenou od holení. Teď se s ní mažu právě po holení a hydratuje velmi dobře a příjemné je, že díky své mastnotě ho stačí troška (to ale vždy).

Souhrnem
Pro mě osobně je tohle dost dobrý univerzální krém na suchou pokožku, který dobře hydratuje. Jediná
možná neřest je, že mám po aplikaci pocit, že se kůže napíná.
Chystám se na další balení, ale tentokrát krém ozkouším na chodidla, tak jsem zvědavá.


(Pozn. Délka používání- nevim, ale akorát jsem spotřebovala jednu tubu
Typ pleti autorky- smíšená.)

6 komentářů:

  1. Tak to je slušné využití! Maska mi zatím rukama neprošla, tak bych se mohla nechat nalákat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn recenze, akorát nechápu, jak něco může zároveň hydratovat a napínat, o mi nějak nejde do hlavy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky ne :). Ale je to tak. To samý jsem zažila u masky na ruce. Vláčný, ale napjatý.

      Vymazat
  3. Přemýšlím nad ní, jako nad krémem po holení. Taky mám totiž mastnou a smíšenou pleť, takže na obličej by to asi nebylo to právé ořechové. :)

    OdpovědětVymazat
  4. lolo, díky za odkaz, já tu masku miluju, už mám druhé balení a další v zásobě:-)
    Moc dobře rozumím co myslíš tím napjatá. Je to zvláštní pocit, protože ona dobře hydratuje a zároveň se strašně rychle vsákne. Pro mne je to příjemný pocit, někomu to může vadit.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.