pondělí 28. května 2012

Alverde: pleťová voda šípková růže

Ahoj.

V dnešním článku píši o pleťové vodě Alverde, kterou jsem si velmi oblíbila. Dokonce tak, že si v následujících dnech půjdu koupit další, tedy druhé, balení. Původně jsem si jí vybrala pro její nízký obsah alkoholu, protože mi přijde, že hodně alkoholické vody jsou pro mou pleť, byť smíšenou, příliš silnými driáky.
Vodu jsem používala ráno a večer výhradně spolu s krémem Alverde alpská růže. Délka užívání= spotřebování 1 balení.

* Popis: Pleťová voda určená pro suchou a citlivou pleť. Extrakt ze šípkových růží a růžová voda dodají pleti jasný vzhled. Přírodní glycerin ochrání pleť před vysoušením, osvěží jí a rozjasní. 

objem balení: 150ml
cena: 60-100kč
seženete v: dm
ingredience: aqua, rosa damascena flower water, parfum, rosa canina fruit extract, sodium lactate, glycerin, lactic acid, alcoho, limonene, linalool


Vlastnosti
Svým vzhledem se jedná o běžnou čirou vodu, která má silnější parfemaci růže. Ta vůně je jednoduchá, čistě růžová a pro mne velmi příjemná. Připomíná mi můj růžový vonný olej Saloos.

Účinky
Především musím říci, že voda velmi dobře čistí, protože vždy po použití jsem měla na vatovém tampónku velké množství nečistot. Určitě je vhodná i pro dočištění pleti po odlíčení.

Také jsem jí běžně používala k očištění očí- zejména ráno, protože mi je vůbec nedráždila a neopadávaly mi po ní řasenky.

Na mojí pleť působila tak, že jí osvěžila, vyčistila, zmatovala, ale zároveň jsem měla napnutý pocit. Ne, že by mě vyloženě vysušovala, ale prostě po použití jsem měla pocit napjaté kůže, i když napjatá nebyla (s tímto paradoxem jsem se setkala u více výrobků Alverde).

Dlouhodobé účinky
Voda má mít projasňující účinky a pleť chránit před vysoušením. Je pravda, že v poslední době je má pleť hezčí, zdravější a působí svěže, ale přičítám to jiným výrobkům. Tak nevim.

Také jsem čekala, kvůli tomu napjatému pocitu, zda se s pletí bude něco dít. Hlavně jestli se nevysuší......A vše v pohodě. Žádné negativní působení jsem nepozorovala.

Souhrnně
Na vodě nejvíce oceňuji, že bezvadně osvěží pleť, mohu jí použít i na oči a zároveň dobře čistí. Proto si jí koupím znovu, protože toto všechny vody nedělají.

Jediné, co bych jí mohla vytknout je pocit napjaté kůže, ale jelikož to z dlouhodobého hlediska nedělalo žádnou neplechu, tak to přecházím.

Napadlo Vás k článku něco? Tak mi to napište.

8 komentářů:

  1. Taky mám už druhé balení. Je příjemná a tu vůni jsem si zamilovala, dlouho jsem nic s čistě růžovou vůní neměla.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si myslím, že nijak ublížit to člověku v principu nemůže. I mastná pleť může být citlivá, může potřebovat hydrataci, takže není dobře na ni útočit tím nejagresivnějším, co najdu. Já se běžně odličuju výrobky pro citlivou pleť. Akorát si dávám pozor, pokud je to pro suchou/citlivou kůži (často to bývá takhle spojené dohromady), aby mi to neucpávalo póry a nedělalo akné. Pokud ne, tak se výrobků pro jiný typ pleti nebojím, tím spíš, pokud je to pro kůži citlivou, to by snad už z podstaty věci žádný driák být neměl.

    OdpovědětVymazat
  3. Tato patri k mojim najoblubenejsim...mala som uz asi 10 baleni :) Je super aj na citlivu plet, pocit napnutej koze po nej vobec nemam, a to mam plet suchu.

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé složení, hlavně mě potěšila přítomnost kyseliny mléčné. Asi pro ni zaběhnu do DM :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, za tu hrubku si jdu dát facku. :-D Lepší pleť? To je občas těžký vystopovat původce zlepšení. :-) Nevím, podle jakých divných zákonů se zlepšování pleti řídí, já mám teď tvářičku, jak když ji vystřihne Photoshop a to bych se podle všeho měla nacházet v jednom z těch horších období (stres, málo času, mizerný spánek a bídná životospráva). :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Zněla slibně, jenže ten alkohol já prostě nesnesu :D. Ale kouknu se po jiných vodách od Alverde. Jo a ještě taková blbina, máš tam že ti po ní nepadávají řasenky, asi spíše řasy? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ne, řasenky, protože po některých výrobcích řasenky blbě držej.

    OdpovědětVymazat
  8. vďaka tejto recenzii som si alvedre pleťovú vodu kúpila a som veľmi spokojná :)
    http://mismart.blogspot.sk/2013/02/spotrebovanealebo-co-opusta-moju.html

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.