sobota 5. května 2012

Recenze: Dermacol 24h Control make-up


* Dlouho trvající make-up s koenzymem Q10, který chrání pleť celých 24 hodin. Zvyšuje její elasticitu a pevnost. Doteku odolný. Zabraňuje známkám únavy a vypadá přirozeně celý den i noc. Nevytváří dojem masky, neucpává póry a je prodyšný. Vyšší krycí schopnost. Pro všechny typy pleti. Doporučuje AVS ČR.

odstín: č. 2
běžná cena: 279kč 
objem balení: 30ml
made in EU

fakta:
- tekutější krémová konzistence
- silněji parfémovaný
- může být i vyšší kryvost
- matný vzhled
- neusazuje se v pórech
- dobře drží

Make- up je ve skleněné lahvičce s pumpičkou. Při prvním použití jsem musela pumpovat tak dlouho než něco vyteklo, až už jsem myslela, že je balení rozbité. No, nic. Jen taková drobnost.

Můj odstín č. 2 je celkem tmavý. Je to pěkná oranžáda trochu do hněda. (Jako u jiných make-upů od Dermacolu jei  tu problém s malým výběrem barev.)

Konzistence je tedy spíš krémová voňavá, přičemž parfemace slábne, jak make-up zasychá. Tady je nutno dát trochu pozor, protože zasychá docela rychle, takže při nanášení ihned roztírat. (Na obrázku uprostřed vidíte už zaschlé okraje.)

Krytí je slibováno vyšší. Má to ale jeden háček.  Pokud si dáte takovou vrstvu make-upu, že má vyšší krytí, tak vypadá otřesně nepřirozeně/ maskoidně. To znamená, že je takto nepoužitelný. ( Je to vlastně určitá obdoba Dermacol Make-up Coveru.)

Takže, aby se dal normálně nosit, je nutno si dát pouze velmi tenkou vrstvu, ve které ale ztrácí své krycí schopnosti. Ty ovšem i tak zůstávají dobré- řekněme střední.

Jak už jsem psala, make-up rychle schne a na pleť se dobře jakoby přicucne. Určitě mnohým by mohlo vadit, že na pokožce není zrovna lehký. Co se týče odolnosti proti otěru...přiznám se, že jsem to zvlášť hodně nezkoušela, ale přišlo mi, že se skutečně neotírá, nicméně jiné ženy mají opačnou zkušenost.

Výdrž. Make-up jsem zkoušela, jak v zimě, tak teď v teple a konstatuji, že skutečně lépe drží než moje ostatní make-py. Nebylo to samozřejmě 24 hodin (to jsem opravdu nezkoušela), ale od rána do večera určitě. Velmi mile mě překvapil, když jsem byla v obrovském pařáku v autě, obličej se mi hodně potil a stačilo pouze pot odsát ubrouskem a vypadal stále dobře a vůbec nepotřebovat přepudrovat ( i když pudr určitě nese podíl na té dobré výdrži). Bylo to zhruba 5 hodin po aplikaci minulé parné úterý.

Souhrnně
Make-up je dobrý ve smyslu, že kryje a dobře drží, ale aplikace je trošku problematická a ve výsledku kryje méně než by měl.

Hodnocení
funkčnost 8/10
design 6/10
cena 10/10

celková performance    B  velmi dobrý


* Pozn. Autorka má smíšenou pleť.

14 komentářů:

  1. Je super, na zimu ho mám moc ráda... jen ty odstíny jsou vážně nic moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem si koupila od Dermacolu zmatnující make-up Matt Control 18h a taky to má příšerné odstíny,koupila jsme si odstín číslo 2,ze začátku je pěkne ružový ale jakmile zaschne tak je oranžový.Vidím že ty popisuješ něco podobného,nevíš jestli jsou všechny makeupy od Dermacolu takové?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Všechny určitě ne. Mám make-up Matt Cover č. 2 a ten barvu nemění.

      Vymazat
  3. Fakt tak dobre drzi? Hm, zeby som si poriadila vzorku? ;-) Mne sa vacsina makeupov v horucave proste z koze vypari a zvysok sklzne dole krkom (obrazne povedane) :-D.

    VeVe
    imperfectwonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Myslim, že za pořízení vzorku určitě stojí. Ale nemůžu garantovat, že vám ostatním bude fungovat jako mně.

      Vymazat
  4. Jsem s ním velmi spokojená a dokonce i odstín mi sedí - mám ten nejsvětlejší a naopak mi dělá problém sehnat makeup jiných značek, který by nebyl do oranžova. Ale to je asi individuální :) pod makeup používám bázi a roztírá se mi pak dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koupila jsem si Rimmel 25H a vlastnosti má totožný. Nedávno jsem na něj všude psala rozhořčený recenze, protože se blbě roztíral, nešel vůbec odlíčit a na obličeji nevypadal přirozeně... Za tu dobu jsem se s ním jakž takž naučila pracovat, ale odlíčit čistícím gelem mi vůbec nejde... Vždycky když po obličeji přejedu pro kontrolu tampónkem, zůstane ještě dlouho oranžovej... x) Čím odličuješ tenhle make-up? ; )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Odličuju ho hydrofilními oleji od Saloosu.

      Vymazat
  6. Zrovna se po nějakém make-upu porozhlížím a z téhle recenze bych si tenhle i dokázala pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj:) zvu tě na mou giveaway
    http://marsis-blog.blogspot.com/2012/05/g-i-v-e-w-y-nejprve-vam-chci-podekovat.html#comment-form

    Marsi

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za recenzi. Dnes si ho jdu kupovat a doufám, že s ním budu spokojená. Jinak tě chci celkově pochválit, máš pěkný blog, respektive hezky se mi v něm čte.. ty recenze na kosmetiku obzvlášť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za takový komentář. Moc jsi mě potěšila.

      Vymazat
  9. koupila jsem jako nouzovku dle dobrých recenzí,
    za mě ne!
    v dorgerii vypadal č1 dobře, ačkoli v realitě se ukázal o dva odstíny tmavší, vypadám hrozně uměle, jako maska, hold jsem hodně světlý typ
    smíšená pleť-udělal mapy po třech hodinách na některých místech vůbec nebyl, moje pleť byla po jeho aplikaci a nošení hodně suchá, zkrátka dehydratoval, stíral se, x 24 hodin (dobrý vtip)
    zvýraznil únavu, jemné linky pod očima, ve 22 vypadám jak ve 28 po prohýřené noci
    +jsou krycí schopnosti, ale ve větší vrstvě na problematických místech má i trošku zašedlý nehezký odstín, jsem celá flekatá, čili vrstvení jde, ale po zaschnutí je vidět
    i blbý affinitone je dle mých zkušeností lepší, kupován v akci D&M za cca 200Kč, vyhozené peníze, upozorňuju tím že né každému sedne, (affinitone už dávno nepoužívám)
    nevím v jakých cenových relacích se pohybují vaše srovnání, v rámci drogerie mi naopak přijde lepší než např. loreal, tomu některé věci odpustit fakt nelze, ještě za ty peníze ...

    Lenka K.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, že Vám nevyhovuje. Mně se to taky stává. Většinu věcí, co se hodně vychvalují a koupim je, tak mi nevyhovují nebo mi přijdou vyloženě špatný. Takový normálka.
      Make-up jsem teda důkladně prostudovala :). Mně osobně vyhovoval, když se nanesl v tenčí vrstvě, to pak nevypadal tak blbě. A taky mi neseděl odstín, ale to je můj chybný výběr. Jinak mě napadá jestli a jak pudrujete. Já se zapudrovávám vždy, takže to taky může být tím.
      Díky, že jste se podepsala.

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.