neděle 3. června 2012

Dermacol Volume Mania Mascara absolute black


Vždy, když mám hodně špatný výrobek, a toto je ten případ, říkám si, jestli je to jen jakási náhoda. Jestli jen já mám zrovna špatný kus nebo nevim, co s tim dělám. Proto Vám budu velmi vděčná, pokud někdo máte s touto řasenkou zkušenosti a napíšete mi je. Schválně, jestli se budou shodovat.


* Popis produktu: Řasenka pro velký objem s ergonomickým kartáčkem, který obalí každou řasu. Textura je hydratační, přilnavá, dlouhotrvající. Obsahuje přírodní vosky, díky nimž řasám poskytuje výživu a chrání je proti lámavosti. Řasy jsou hladké bez žmolků, neslepené a s lesklým efektem. Černé pigmenty jim dodají výraznou černou barvu.

odstín: Black
objem: 10ml
běžná cena: 199kč
made in EU

Kartáček, textura
U řasenky je neplastový hustý kartáček, který je dost velký, což by možná mohl být pro někoho problém. Mně však vyhovoval. Řasy se mezi štětinky dostaly zcela snadno.
Textura je krémová a na kartáčku jí neulpívá velké přebytečné množetví.


Aplikace
Při aplikování první vrstvy, jsou řasy pěkně pročesány a hmota se po nich roztírá rovnoměrně.
Při aplikování druhé vrstvy vznikne větší objem, rozčesání řas je zachováno, tedy nedochází k strašlivému slepení, ale na řasách se udělají trošku žmolky- ne moc.

Celkový efekt
Troufnu si tvrdit, že pojem Volume Mania je v tomto případě tak mimo mísu, jako Masterpiece Max u Max Factor.
Celkově jsou řasy pročesané a naobjemované, ale ne moc. Je to takový decentní přirozený objem. Ani velká závrať, ani mini efekt.


bez řasenky
na pravém oku dvě vrstvy na levém jedna
pravé oko se dvěma vrstvami

levé oko s jednou vrstvou
Je černá absolutní černá?
Není. Řasenka rozhodně nemá černější barvu než běžné jiné. Aktuálně mám možnost jí porovnat s Volume 1000000 Lashes Carbon Black od Loréalu. Proti ní je Volume Mania šedivá.

Výdrž
Otřesným způsobem opadává (řekněme půl hodiny po aplikaci) a dělá fleky pod očima. Možná to může být pouze moje zvláštní záležitost, ale používám jí průběžně několik měsíců a stav se v tomto ohledu nemění.

Dalším prvkem je, že oblouk řas, který je bezprostředně po aplikaci celkem hezky velký, klesne. Po několika hodinám jsou moje řasy skleslé a vypadají vyloženě přichcíple.


Souhrnně
Moc se mi líbí, co udělá s řasami, že jim dodá decentní objem  Ale irituje mě, a hlavně proto propad, že řasy nějaký čas po aplikaci výrazně klesnou, a tím zkazí celé líčení oka. Opadávání je pak už takový návdavek, který to podtrhuje.

Hodnocení



11 komentářů:

  1. Tak tuhle si opravdu nekoupím.. To opadávání by byl vcelku problém...

    Zvu tě na VOŇAVOU GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  2. Uvažovala jsem nad voděodolnou verzí, a jsem ráda, že jsem odolala.

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, fakt slabota teda... male vytocenie, dost slaby objem a opadavanie a mazanie uprimne neznasam, takze nic pre mna. Vdaka za to, z si sa obetovala! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky, teda vyfoukla jsi mi recenzi, měla jsem ji na dnešek také připravenou :)no co, zveřejním ji později ... Pro mě je to tedy druhá nejlepší řasenka hned po Wonderlashce z Oriflamu.. Opravdu maximální spokojenost..řasy mi neslepuje, krásně je natočí a nedrolí se ..

    Je to asi infividuální..

    OdpovědětVymazat
  5. Ono, upřímně řečeno, co čekat od řasenky, než že řasy trošku zvedne a načerní. Maximálně aby neslepila, nežmolkovatěla a neopadala (což je zrovna u téhle docela průšvih). Ale zas musím uznat, že jak se mi obvykle řasenky líbí nanejvýš v jedné vrstvě, tahle ve dvou žádné hnusné žmolky asi neudělala, alespoň tak to vypadá z fotky, takže na nošení by to bylo, neb nikdo krom nositelky by si stejně žádných vad nevšiml. Žádná nevyčaruje řasy podobné umělým, všechny jen pracují s tím, co máme na oku od přírody.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jí sice používám s bází pod řasenky (ostatně jako všechny řasenky co kdy nosím) a nemohu si na ní stěžovat- objem, rozčesání, natočení, rozhodně mi neklesá oblouk ani neopadá. Mám i její voděodolnou verzi se kterou jsem rovněž stejně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  7. Nesnáším opadávající řasenky, stejný problém jsem měla se Sephoráckou... Tak aspoň vím, kterou si nekupovat, díky! Moc hezká recenze! Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě teda je úplně otřesná, mě tedy neopadává, ale obtiskuje se na horním víčku, úplně šíleně. Žmolkovatí taky strašně. Horší řasenku jsem hodně dlouho neměla.

    OdpovědětVymazat
  9. Já s ní byla hrozně moc spokojená co se týče objemu, barvy ... dělala mi fakt krásné řasy, ALE to opadávání/rozmazávání je fakt peklo :(( Bohužel no jinak by byla suprová! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Na řasách vypadá dost dobře, ale pokud opadává a nevydrží, tak to všechny její kladný vlastnosti úplně pohřbí :/

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, rada bych te pozvala k sobe - na giveaway :) o kokosovy olej!

    Pa Belle Hanele

    http://bellehanele.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.