čtvrtek 12. července 2012

Letní modro-fialové líčení

Dnešní líčení je opět podle obrázku, který jsem našla kdesi na internetu. Byl uváděn jako ukázka make-up trendů na toto léto. Je výrazné, syté a svěží. Jsou zde zkombinovány dvě krásné barvy- fialová a azurová. 
Protože mně líčení přesně podle obrázku neslušelo, upravila jsem si ho tak, aby pro mě bylo přijatelné.


Oči
Absolutní dominanta.


Horní víčko
Pro zintenzivnění všech barev jsem nanesla na celou oblast kolem oka bílý podklad ( Jumbo tužku NYX v barvě Milk).
Na celé víčko do záhybu i nad něj se nanese azurová barva ( nebo prostě nějaká trošku světlá modrá). Tvar stínů je na obrázku kulatý, ale já ho udělala oválný ( lépe mi sedne). Zajímavostí je, že se barva aplikuje až k dolní hranici vnitřního koutku oka. Okraje se příliš neroztírají. Smíchají se s bílou barvou, která se dá pod obočí.
A protože mně stíny sluší vystínované, do vnějšího koutku jsem navíc přidala tmavě fialový stín, který jsem použila i na dolní lince. Vznikla tak krásná tmavě modrofialová.
Stíny na dolní lince
Nejdříve jsem udělal hodně širokou středně fialovou linku rozetřenou do ztracena a pak tmavě fialovou po celé délce řas.
Opět zvláštnost. Stíny na dolní lince se nedají až k vnitřnímu koutku oka. Vznikne tak bílá mezera- vynikne tak bílý podklad viz. výše.
Linky
Kdybych líčení bylo podle obrázku tak by linky nebyly. Ale já jsem si udělala linky stíny- nahoře hodně tmavě modrým po celé délce oka a dole černým do dvou třetin.
Nejsem si jistá, ale možná by měla být světlá linka na vodní lince. To jsem nedělal, protože nemám čím.
* Všechny stíny jsou matné z paleta Matte Cool Palette od bh cosmetics
Řasy
Jen řasenka. ( Max Factor False Lash Effect 24H)
Obočí
Na obrázku výraznější, já ho jen lehce dobarvila černou tužkou.


Rty
Tady jsem zkusila dvě verze. První z obrázku tj. světle růžová rtěnka s tmavším ohraničením, tedy světle růžová rtěnka (paleta Zoeva Sweet Love) a hnědá tužka (bh cosmetics).
Druhá varianta se mi k očím líbí víc. Je to kombinace světle fialové tužky (Zoeva) a hnědého lesku (paleta  lesků NYX Pink Promise).








8 komentářů:

  1. Super, krásná jako vždy =) Moc se ti to povedlo =)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt hezký make-up, tobě výrazné líčení moc sluší. Takové barvy stínů bych doma ani nenašla, mám jen různé odstíny béžové a hnědé, ale na jiných se ráda podívám na něco nápadnějšího :-)

    OdpovědětVymazat
  3. líčení očí vypadá moc hezky, nelíbí se mi ale ta tužka kolem rtů.. vypadá to uměle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, souhlasím, to s tou tužkou nevypadá dobře.

      Vymazat
  4. Krásné oči:)nádherné líčení, to já nedokážu nikdy.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.