pondělí 16. července 2012

Yves Rocher- Volumizing Hair Spray


Je to děs, je to děs. Jestli se tento produkt dá normálně použít, tak asi jen na speciální heslo, které mi ovšem v obchodě nesdělili, ani jsem se ho nikde nedočetla.
Pro mé vlasy je to absolutní katastrofa.

detaily produktu
běžná cena: 189kč
objem: 200ml
dostupnost v: obchodech YR
vyrobeno ve: Francii

popis produktu:
Lehká textura nemastí vlasy ani je nezatěžuje. Usnadňuje úpravu účesu a dodává vlasům dlouhodobě plný objem.
složka rostlinného původu: výtažek z bio slézu
- aplikuje se ke kořínkům suchých nebo vlhkých vlasů

ingredience:
aqua, alcohol, pvp/va copolymer, pafrum, palmitamidopropyltrimonium chloride, sodium benzoate, capryl glucoside, glycerin, propylene glycol, aspartic acid, salicylic acid, malvasylvestris flower extract

----------------------------------------------------------

Mám rovné vlasy, a proto mě zajímají prostředky, které jim dodají objem.

Tento produkt je netradiční v tom, že se nejedná o žádný pudr, ale o vodu. To mě ale asi mělo varovat, ale mě to naopak připadalo zajímavé.

Když shrnu účinky....

Za 1. Sprej trochu funguje- asi tak na 10 minut, ale jen na umyté nemastné vlasy. 
Za 2. Vlasy po aplikaci spreje vypadají, jako když jste si měsíc nemyly hlavu. Sprej se dává jen ke kořínkům (což jde ostatně dost těžce, když se rozstříkne do všech světových stran), takže se to v podstatě týká vlasů tak do 10cm od hlavy.
Za 3. Po nasprejování jsou vlasy mokré (rychle uschnou) a po chvíli se ještě více připlácnou k hlavě.
A konečně za 4. Když se mi sprej neosvědčil na objem, zkusila jsem ho alespoň použít jako tužidlo. Neúspěšně.

Co k tomu dodat....

Snad jen to, že má  celkem hezkou přírodně-chemickou vůni.

3 komentáře:

  1. Joo člověk se musí tisíckrát spálit, než narazí na něco, co mu opravdu vyhovuje :) Mně teď čeká testování Lee Staford a jejich řady na objem, tak jsem na to zvědavá :))

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj :) na mém blogu probíhá giveaway :)) http://kosmetika-recenze.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Stále hledám nějaký zázrak na objem - od šamponů po pudry - a nic nefungovalo. Pomalu to vzdávám, sem tam použiji šampon na objem (i když vím, že jsou k ničemu, aspon mám dobrej pocit, že pro to něco dělám).
    Ale ted vím, že se v YR vyhnout :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.