středa 1. srpna 2012

Garnier BB Cream comabination/ oily skin

Ano. I na mě došlo. Je to tak.


I já jsem na konec neodolala Garnier BB krému. Leč s potěšením jsem v drogerii zjistila, že přišla na trh nová varianta oil free pro smíšenou/mastnou pleť. Oproti první variantě krému má tento ještě jiný obal a rozdílný objem ( i když balení je větší)- je ho 40ml místo 50ml u první verze ( cena obou stejná). Také je ve dvou odstínech- světlém a tmavém.


U nás v rodině má krém velký úspěch. Nejenže jsem ho pořídila mámě, ale dokonce i babičce!





Popis produktu:
- bez oleje speciálně pro mastnou pleť
- obsahuje ultra-absorpční perlite a minerální pigmenty
- zmatňuje, rozzáří a sjednotí pleť, redukuje póry a nedokonalosti
- SPF 20

Základní údaje:
odstín: Light
objem: 40ml
cena: 199kč
koupeno v: Rossmannovi
ingredience: aqua, cyclopentasiloxane, alcohol denat., butylene glycol, ethylhexyl mathoxycinnamate, peg 10 dimethicone, phenyl trimethicona, squalane, bis peg/ppg 14/14 dimethicone, magnesium sulfate, talc, nylon 12, maltitol, disodium stearoyl glutamate, aluminium hydroxide, sorbitol, perlite, vaccinium myrtillus fruit extract

___________________________________________

Koupila jsem si světlý odstín, i když nejsem žádná bledule (na opravdové bledule asi bude stále moc tmavý). Je to vlastně světle hnědooranžová- na ruce vypadá spíš oranžově, ale na obličeji mi přijde hnědý.



Svou konzistencí je tekutý. Snadno a lehce se roztírá, okamžitě se vstřebává a k pokrytí obličeje ho stačí trocha.

Když ho porovnám s make-upy, tak mi přijde, že kryje jako ty nízce krycí (dokonce bych řekla, že kryje víc než pěnové make-upy, které jsem zkusila- ty totiž nekryly vůbec), přičemž krytí se dá zvýšit větší vrstvou, ale jen v té nízké vypadá velmi přirozeně.
Překryje i dobře lehké kruhy pod očima, ale jako korektor na vetší tmavší skvrny se použít nedá.

Jeho finiš je matný, sjednotí tón pleti a pleť působí zdravěji.

Mě se pleť mastí hodně, takže i v chladném počasí se mi nos leskne hnedle po 10 minutách a zbytek t-zóny neskoro.

Celkovou výdrž mám odzkoušenou tak na 8 hodin v chladnějším počasí. Ve vedru je dole hned. To se ani nevyplatí si ho dávat.
Samozřejmě na mojí babičce, které obličej ani moc nemastí ani nepotí vydrží v perfektním stavu v pohodě celý den a ani vůbec nezalézá do vrásek (mně se slévá ve vráskách pod očima).

Co mně na krému nejvíc vyhovuje
Na BB krémech mě od začátku nejvíc lákala možnost, že se s jejich pomocí dá zesílit krytí make-upu. Že si prostě dám BB krém a na něj ještě make-up.
Tenhle krém jsem zkoušela s make-upem Weightless Foundation od Max Factror a opravdu tyto dvě věci dohromady dají hodně silné krytí. Takže já ho dál budu používat hlavně pod make-upy.

Proč si ho už asi nekoupím
Protože velmi málo hydratuje- možná nehydratuje vůbec. Aby to má pleť vydržela, tak jsem musela nasadit silnější noční krém. Jasně, dá se to takto řešit, ale není to pro mě příjemné.

6 komentářů:

  1. Já jim ještě stále odolávám, po těch mnoha různých recenzích nevím jestli mě to vůbec někdy popadne a půjdu pro něj :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som ešte žiaden BB krém nevyskúšala, keďže stále čítam samé protikladné recenzie. Hádam už čoskoro nejaký kúpim. :)

    OdpovědětVymazat
  3. já nechápu proč všechno dělají pořád tak tmavé, stejně o to popravdě ale ani jinak nestojím :) stačila mi ta druhá verze a už nikdy více!

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ještě tu první verzi a jsem spokojená :) Používám ho spíš jen na zakrytí černých teček a vyjmečně na celej obličej. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem teda s tímhle spokojená nad míru! Používám ho normálně místo make-upu na celý obličej, protože nemám ráda takové ty těžké a hutné a tento krém mi vážně vyhovuje!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je super novinka, mam o Bb kremech takovy maly blog, ale ani jsem nevedela, ze se k nam tento pro mastnou plet dovazi. Sama s tim mam problem, tak ho urcite zkusim, barva me nevadi.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.