úterý 7. srpna 2012

Lush: mýdlo Porridge

Máte rády scruby nebo tělové peelingy? Pak tu mám pro Vás něco v mýdlové formě. 

Jedná se o mýdlo Porridge, které je plné vloček a které Vaše tělo dokonale obrousí.

popis produktu:
Exfoliační mýdlo plné opravdických ovesných vloček (neocenitelné pro citlivou pokožku), které voní jako nejlahodnější sladká melasa. Navoní vás tak, že budete k nakousnutí, a poskytne vám důkladný peeling.

detaily produktu:
hmotnost: 100g
cena: 115kč
koupeno v: Obchodě Lush v Palladiu v Praze
ingredience: AQUA (voda) | CANOLA OIL; COCOS NUCIFERA OIL (řepkový olej; kokosový olej) | PROPYLENE GLYCOL (propylenglykol) | AVENA SATIVA KERNEL MEAL (mleté ovesné vločky) | CITRUS AURANTIUM DULCIS JUICE (čerstvá šťáva z bio pomerančů) | TITANIUM DIOXIDE (oxid titaničitý) |SODIUM HYDROXIDE (hydroxid sodný) | SODIUM LAURYL SULFATE | PARFUM (parfém) | CISTUS LADANIFERUS RESIN (pryskyřice z cistu ladanonosného) | CITRUS SINENSIS PEEL OIL EXPRESSED (silice z divokého pomerančovníku čínského) | GLYCERIN | SODIUM CHLORIDE (chlorid sodný) | EDTA | TETRASODIUM ETIDRONATE | *LIMONENE

Mýdlo vyfocené v den koupě.


Detail řezu.


Mýdlo jsem si vybrala pro jeho fantastickou vůni. Která navoní tělo a provoní koupelnu.
Je sladká, připomínající mi medovinu a bombóny.

Mýdlo je velmi atypické tím, že obsahuje ohromné množství zrní. Sice se v popise píše, že se jedná o vločky, ale vločky, jaké známe z obchodů, tam opravdu nenajdeme. 

A právě tímto zrním se dokonale odrhnete. Já jsem se tak na příklad během jednoho mytí zcela zbavila kůže po těle, která se ze mě loupala.

Má to ale jednu takovou věc, která Vám asi bude patrná z následujícího obrázku už používaného mýdla.


Postupem času mycí hmota značně ubude a je z toho v podstatě takový slepenec zrníček.
Mýdo v této podobě už tolik nemyje, ale zato úžasně škrábe. Je to buď pro otrlejší nebo masochisty. Aneb oboje.
Já to tedy snesu (masochista nejsem), ale na mytí k němu používám ještě obyčejné mýdlo.

Dá se samozřejmě použít i na obličej, ale to jsem nezkoušela.

Četla jsem řadu reakcí, že hodně vysušuje. U mě je to na opak. Nevysušuje mě vůbec, takže se po koupeli ani nepotřebuji namazat.

-------------------------------------------------

Závěrem bych souhrnně řekla, že mýdlo krásně vůní a dělá mi radost se s ním mýt, protože mám kosmetiku neobvyklých konzistencí zvlášť ráda.
Leč po nějakém čase se dá těžce použít (viz. poslední obrázek).

9 komentářů:

  1. Taky nejsem masochysta a snesu ho, dokonce mi v tom "opotřebovaném" stavu vyhovuje víc, než když bylo nové :)
    Přiznám se, že já ho prubla i na obličej a v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  2. a já v náhledu myslela, žes pekla chleba a říkám si sakryš proč tam Lola má obrázek chleba a píše o peelingu:D tohle jsem nezkoušela, ale Lush mám ráda

    OdpovědětVymazat
  3. jeee, presne, mrkla som najprv na fotku a pozeram, ze si doma piekla chlieb :))) Inak, tebe melasa vonia? Lebo pre mna je pach melasy jednym z najodpudivejsich, ake poznam :/ Pripomina mi to uvarene hrdzave klince (cesky hrebiky).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste mě dostaly. :) Pečenej chleba :)

      Vymazat
  4. sorry to vyzera ako vtaci zob na zimu:-) http://saschanitra.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  5. Na fotce vypadá více než zajímavě. Mám-li být upřímná, ty zrna mě děší, ale možná ho časem vyzkouším...Nový design blogu se ti povedl:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Lush je prostě super a máš to krásně nafocený :*

    OdpovědětVymazat
  7. po čase vypadá jak takový ty oříškový tyčinky :D
    supr recenze :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.