pondělí 17. září 2012

Alverde- Voda a fluid pro nečistou pleť

Jednou jsem tak probádávala regál Aleverde a najednou narazila na tyto produkty. Zaujaly mě svým určením. Jsou určeny k péči o nečistou pleť. To mě zarazilo a přišlo mi to divné. Vždyť přeci každá pleť může být nečistá. Ale tak mě to zaujalo, že jsem si hned koupila pleťovou vodu a fluid na obličej. Myslím, že mají ještě nějaký další produkt. Snad peeling nebo masku....Nevím.

Popis produktů:
Voda: Přírodní spraš redukuje a zabraňuje vzniku nečistot a podráždění pokožky. Minerály a stopové prvky matují pleť. Výtažky z hroznových jader působí atibakteriálně. Nutnost protřepat.
Fluid: To samé jako u vody, ale dále jsou informace doplněny takto: extrakt z hroznových jader zmírňuje tvorbu pórů. Obsažený bio zinkový komplex zklidňuje pokožku. V kombinaci s mandlovým olejem zůstává pokožka jemná a vláčná.
Údaje o produktech:
cena: tonikum 80kč, fluid 99kč
objem: voda 150ml, fluid 30ml
koupeno v: dm
ingredience vody: aqua, alcohol, kaolin, glycerin, argilla, loess cimicifyga racemosa root extract, vaccinium myrtillus (bilberry) extract, saccharum ofiicinarum (sugar cane) extract, citrus medica limonum  (lemon) extract, citrus aurabtium ducis (orange) fruit extract, acer saccharum (sugar maple) extract, zinc pca, lactic acid, mica, galactoarabinan, sodium hyddroxide, parfum, citronellol, linalool, cl 77947
ingredience fluid:  aqua, alcoho, glycerin, brassica campestris oleifera oil, caprylic triglyceride, cetearyl alcoho, glyceryl stearate, loess, myristyl alcohol, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, zinc pca, cimicifuga racemosa root extract, vaccinium myrtillus (bilberry) extract, saccharum officinarum (segar cane) extract, citrus medica limonum (lemon) extract, citrus aurantium dulcis (orange) fruit extract, acer saccharum (sugar maple) seed oil, potassium paltoyl hadrolyzed wheat protein, xanthan gum, tocopherol, citric acid, parfum (natural essential oils), cotroellol, linalool, cl 77891, cl 77492, cl77499, cl 77491

----------------------------------------------------------------

Oba produkty jsou svou konzistencí velmi zajímavé.
Voda je dvousložková složená z čiré "vody"  a strukturované hnědé tekutiny. Před použitím je třeba s ní zatřepat. Na obrázku níže jí můžete vidět nalitou v horní části tampónu. Vypadá jako špína.
Fluid je pak takový "tekutý krém". Není to ani gel ani běžný krém. K vidění na obrázku níže v dolní části tampónu.

Jak vidíte, oba výrobky mají nezvykle hnědou barvu (fluid pleť nenabarví- není to žádný tónovací krém nebo tak něco). Pokud usuzuji správně (kdyžtak mě opravte, nejsem odborník), tak je to kvůli malinkým ostrým částečkám spraše, který oba produkty obsahují a který je prý sám o sobě okrový (předpokldám, že to kvůli tomu obarvili na hnědo).

Z toho plyne, že oba produkty jsou při používání drsné pro tvář. Je to znát hlavně u vody, kdy si s ní člověk obličej truchu jako jemně vydrhne. Ale není to nic strašného. Je to tak asi jako s nejjemnějšími peelingy.

(Ze začátku, no i teď, mi to přišlo trochu paradoxní, že si vyčistím pleť a dám si na ní fluid, který obsahuje zrní "kamene", a tak si jí opět hned znečistím. No, proč ne. Když myslí.....)


Účinky
Jak voda čistí, se díky její hnědé barvě nedá na tampónu poznat. Můžu k tomu říci jen tolik.....Představte si, že z počátku jsem nevěděla, že je dvousložková! O její hnědé hutné části jsem neměla ani ponětí ( No jo, nepozorně jsem si přečetla informace na obale.). Takže jsem jí neprotřepávala a čistila se jen tím, co z lahvičky vyteklo, což byla pouze ona čirá "voda". A můžu říci, že ta čistí velmi dobře.
Jinak také dobře zmatňuje.

A fluid.....Krásně hydratuje. Nevím, jestli natolik, aby se hodil i na suchou pleť, ale mé pleti po zimě, kdy byla sušší, úžasně pomohl.
Na obličeji je nematný a ne nejlehčí (není tak lehoučký jako třeba Alverde denní krém s růží).
A POZOR! Je vhodný pod make-up.

Další účinky mají být redukce a zabránění vzniku nečistot a podráždění, antibakteriálnost a zmírnění tvorby pórů. To neumím posoudit.

 Závěrem
Moc jsem si oblíbila fluid, do kterého bych se nebála jít znova. Protože je to lehčí krém vhodný pod make-up, a přitom bezvadně hydratuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.