středa 19. září 2012

LUSH: maska Kosmetická katastrofa

Kosmetickou katastrofu jsem dostala zdarma k nákupu v kamenném obchodě lush. Dost mě překvapilo, že jako dárek dávají balení normální velikosti. Teď jsem koukla na datum spotřeby. Ehm. Bylo v červnu. Hmmm. Zrovna včera jsem si jí dávala. :) Ještěže nenastala Katastrofa. Buď měla maska tak krátkou trvanlivost nebo mi jí dali krátce před datem spotřeby. Leč faktem je, že stále nevypadá skaženě ani podle vzhledu ani podle vůně.

V popise na obale stojí následující:
Zklidní a vyčistí pleť v případě hrozící katastrofy. Borůvky bohaté na prospěšné antioxianty, vitaminy a minerály zmírňují zanícení a mají dezinfekční účinky. Zklidňující heřmánek, mořská řasa a mandlový olej vám spolu s jemnou čistící schopností kalamínu zachrání den. 
Doba působení je 5-10 minut a má se uchovávat v chladu čili ledničce.

detajly produktu jsou:
objem balení je: 55ml
běžná cena: 275kč a
lze sehnat na: lushcz.cz
ingredience: CALAMINE (kalamínový prášek) | TALC (mastek) | CHONDRUS CRISPUS EXTRACT (gel z puchratky kadeřavé) | VACCINIUM MYRTILLUS FRUIT EXTRACT (čerstvé borůvky) | GLYCERIN | PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL (mandlový olej) | ROSA DAMASCENA FLOWER EXTRACT (růže absolue) | CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER OIL (silice z heřmánku pravého) | CITRUS SINENSIS PEEL OIL EXPRESSED (silice z divokého pomerančovníku čínského) | *LIMONENE | PARFUM (parfém) | CI 18050


Konzistencí
je produkt bahno s kusy zřejmě borůvek.
Co mě mate, je barva. Na stránkách Lush je napsáno, že je nafialovělá, na obrázku tamtéž má ale barvu růžovou a ta moje je hnědá.
Je to prostě světle hnědé bahno.
Kdyby se Vám stalo jako mně, že by maska trochu vyschla, jednoduše se dá naředit vodou. Pokud se Vám z ní podaří jako mně udělat doslova tekutou kapalinu, nezoufejte. Bahno se usadí, voda oddělí a pak se v klidu odlije.

Nanášení
Zkoušela jsem masky nanést větší či menší vrstvu. Když maska zasychá trochu pleť stahuje a také se odroluje.
Silná vrstva déle schne a více hmoty se více drolí a také viz níže....



Účinky
Já osobně jsem Katastrofou žádné katastrofy neřešila. Moje pleť se nachází stále v určité normální linii, takže nebylo třeba nic řešit.
Pleť jsem měla po masce úžasně jemnou, se sjednoceným tónem a Pozor! bílým nádechem. Ano. Čím silnější vrstvu masky jsem si dala, tím jsem byla bělejší! Jakoby mi ta hmota obličej obarvila. Naštěstí to vždy zakrátko zmizelo.

Dočetla jsem se, že některé ženy si po masce ani nemusí mazat obličej. Já jsem krém tedy nutně potřebovala. Když jsem měla pleť suchou, nedokázala jí maska zvláčnit. Pleť byla stále napnutá.

Závěrem
Masku bych si již nepořídila. Z jediného důvodu. Jsem po ní bílá/ bledá. Ono to sice zmizí, ale za ty peníze mám jinou masku- levnější a s větším objemem, která udělá to samé bez běloby- zjemní, vyčistí a sjednotí tón pleti.

2 komentáře:

  1. Toho datumu spotřeby bych se nebála. Oni to tam uvést musí, aby jim pak někdo nepřišel rozbít ciferník, až by se po něčem osypal, ale z mé vlastní zkušenosti ty produkty vydrží mnohem, mnohem déle než je uváděno na obalu. Trvanlivost taky prodloužíš uložením do ledničky, ale to asi víš.
    A barva masky: to bych taky brala s rezervou. Jde o to, že si tyhle masky sami míchají a pokaždé mají jinou dodávku ingrediencí a taky poměry možná nejsou dodrženy na sto pro, tak zkrátka barvičky vycházejí různě :) Stejně jako konzistence. Jeden krém na ruce: u mě spíše tekutější, u babiček, které jej dostaly darem, podstatně hutnější. No worries... ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě se teda divím, že dávají celá balení jako dárek k nákupu, dřív nikdy takhle štědří nebyli :) Ale to je fajn, jen ať se snaží!

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.