pondělí 15. října 2012

Rezato fialové podzimní líčení

Podzim je tu a podle mě se k němu přesně tohle líčení hodí, protože ony použité rezaté stíny mi připomínají podzimní listí a ty fialové je krásně doplňují v barevnosti. Je to moje klasická kombinace, na kterou jsem kápla už někdy minulý únor, ale tentokrát jsem je ještě doplnila svou novou fialovou tužkou.

Základem jsou rezaté stíny Maybelline 245 MNY my shadow. Aktuálně se tento typ stínů vyprodává a byl nahrazen novými Colorama. Stín jsem dala na pohyblivé víčko a vysoko nad něj a rozetřela do ztracena. 

Vnější koutek oka jsem pak vybarvila nejdříve matnou černou, protože jsem neměla dostatečně tmavý fialový odstín a pak až aplikovala matnou tmavě fialovou. Oboje stíny jsou z palety 120.

A konečné zajistila voděodolná tužka Yves Rocher 04 Violet. Dala jsem jí na horní i dolní linku a ještě jí přetřela stejným fialovým stínem, abych jí zjemnila a dotvarovala.

A na závěr už jen řasenka Max Factor False Lash Effect.

Je to jednoduché líčení, ale mně přijde úplně úžasné.




Použité šminky:


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.