úterý 9. října 2012

Ryor:::Matující krém s mořskými řasami

Matující krém Ryor. To je pojem. Má ho kde kdo, vychvaluje se.... Asi dělám někde zásadní chybu......

objem: 50ml, cena: asi 120-140kč v Rossmannovi

První, co mě na krému hned po první aplikaci zaujalo, bylo, že nematuje. No, nedělám si srandu. Během těch zhruba dvou měsíců, co ho mám, jsem ho neviděla ani jednou matovat, přičemž k tomu podotýkám, že ho vždy nanáším na pleťovou vodou odmaštěný a zmatovaný obličej (můj typ pleti je smíšený).

Druhá věc, která mě zaujala, a to si taky nedělám srandu, že špatně hydratuje. Používala jsem ho v létě asi dva týdny ráno i večer a můj obličej byl jak vyschlá treska. 

Co se týče obecných vlastností, tak se jedná o lehký krém (zmán i lehčí) bílé barvy a ne těžké vůně. Lehce se nanáší (k pokrytí obličeje stačí trocha) a lehce se vsakuje.

Pro milovnice přírodní/bio kosmetiky dodávám, že v jeho složení se nachází dimethicone.


Souhrnně závěrem
Krém používám jenom pod make-up, když mi záleží na tom, aby mi líp držel, protože je lehký, rychle se vstřebá, nemastí se pod ním tolik obličej a make-up se na něj dobře nanáší i líp drží než na jiných.
Jeho hydratační účinky vyvažuji tak, že si na noc dám nějaou mořádnou mastnotu, která mému obličeji dodá potřebnou hydrataci.

7 komentářů:

  1. Zrovna na tento krém jsem četla samou chválu. Je dobré přečíst si všechny názory, jak vidno. Já kdysi měla od Ryoru krém na suchou pleť a taky jsem nadšením neskákala.

    OdpovědětVymazat
  2. No tak jsme asi divné dvě, já ho taky měla, nematoval mi nějak, ale s hydratací jsem problém neměla. Potom jsem na něj četla hrozně chvály, jak skvěle matuje a bla bla bbla, tak jsem si říkala že jsem asi fakt blbá a koupila ho znovu, no a prostě ne, na mně nefunguje :D.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se připojit k našemu spolku nespokojených :D Taky jsem nezaznamenala matující účinky, ačkoliv to má v názvu...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj holky. Jsem ráda!, že nejsem sama. Asi někde udělali "soudruzi" chybu.

    OdpovědětVymazat
  5. Na tenhle krém jsem psala recenzi taky a hrozně vysušoval. Navíc vůbec nematoval. Takové zklamání od Ryoru jsem ještě nezažila :).

    OdpovědětVymazat
  6. Ryor mám doma ten mandlovej...štípe to jak čert a to nemám citlivou plet...už nikdy Ryor

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.