čtvrtek 25. října 2012

Y. Rocher::: Tělové mléko Šeřík

Někdy v létě přišel Yves Rocher s novými toaletními vodami a tělovými mléky se stejnými vůněmi. Jedná se o řadu Un Matin Au Jardin. Jsou k dispozici vůně růže, šeříku a citrusových květů.
Toaletní vody mají objem 100ml a jejich běžná cena je 710kč, tělová mléka pak mají 200ml za standardní cenu 240kč.

Protože mě vůně šeříku značně uchvacuje, dělala jsem si zálusk na obojí. Nejdříve jsem v obchodě zkusila toaletní vodu. Krásný autentický šeřík. Bohužel začala velmi rychle vyprchávat, a dokonce než jsem se vymotala z obchodu, téměř úplně vyčichla.
Ale jelikož vůně byla krásná, koupila jsem alespoň mléko.


Předně svou konzistencí se nejedlá o typické mléko, protože není tak tekutý. Je hutnější- krémovější.

Vůni má skutečně šeříkovou a tělo po aplikaci hezky voní.

Lehce se roztírá, je chladivý a rychle se vsakuje, ale nehydratuje.

Závěrem
Nevím, jestli je pravidlem, že parfémované krémy nehydratují, protože jsem jich zas až tolik nezkoušela, ale zatím to z mojí zkušenosti vyplývá a přiznám se, že kdybych si to uvědomila v krámě, tak si ho nekoupím.

Leč je pravda, že krém hezky voní (bohužel, ne moc dlouho).


3 komentáře:

  1. No tak nejdřív jsem vykulila oči, div mi nevypadly z ďůlků, že u YR najdu toaletku s vůní šeříku (taky tu vůni miluju) - ovšem vzápětí jsem článek dočetla a mé našení opadlo. Ta její ne-trvanlivost je vážně k zlosti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta nízká výdrž nepřekvapuje, protože většina vůní YR, co jsem zkusila, málo držela. Vlastně všechny až na jednu.

      Vymazat
  2. ta jejich stará šeříková byla mnohem lepší, vydržela vonět celej den a jsem dost naštvaná, že místo ní teď mají jen tuhle :-(

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.