středa 28. listopadu 2012

TianDe- náplast na nos Bambusové uhlí

Náplast na nos. Tak tuto vymoženost jsem párkrát použila kdysi dávno minimálně před deseti lety a bylo to o ničem. Náplast byla z drogerky, z materiálu, který připomínal něco mezi látkou a papírem. Ve výsledku nesejmula vůbec nic.

Dnešní náplast jsem dostala na testování od prodejkyně kosmetiky TianDe. Podrobnosti zde.

Katalogová cena za deset kusů je necelých 400kč, což je 40 kč za jednu náplast. K sehnání jsou např. zde v nature shopu. Také můžete kontaktovat prodejkyni paní Kišovou kisova.z@seznam.cz, kdybyste měli cokoli k TianDe nebo něco chtěli.

Účinky jsou jasné. Má vyčistit póry na nose.


Náplast má z jedné strany bílou látku a z druhé je černá jakoby gumová lepenka (také pěkně voní- trochu jako bylinně). Tou se náplast přilepí na mokrý nos a nechá zaschnout 10- 15 minut. Pak se to celé strhne. Použití je 1- 2x týdně.


Náplast na nos opravdu dobře přilne, takže není žádný problém s odstávajícími místy.

Detail náplasti na nose


Sundavání je trochu horor- pokud máte chloupky na nose. Všechny je spolehlivě depiluje.
Po sundání je pokožka zarudlá a zůstanou na ní černé flíčky. Ty jsem pak očistila pleťovou vodou. Nevím, proč tam jsou. Jestli jsem někde udělala chybu...Každopádně jsem postupovala podle návodu.

Nos po sundání náplasti 


A teď je otázka, zda opravdu něco vytáhne z pórů. Vytáhne. Opravdu to nějakým způsobem funguje.

Tady nabízím detail jednoho místa, kde jsou vidět vytažené špunty z pórů. Můžete kliknout pro zvětšení.


A konečně celá náplast po sloupnutí- ty větší světlé tečky v přední části jsou vytažené obsahy pórů. Ty menší čárky jsou pak chloupky.


----------------------------------------------------------------------

Závěrem
Funguje to. Opravdu toho z pórů odraní docela dost + spolehlivě všechny chlupy. Bohužel nemám aktuální srovnání s jinými produkty, takže Vám neřeknu jak si na tom stojí. ( Máte nějakou zkušenost Vy?)

Nos jsem měla po sundání náplasti opravdu viditelně čistší, ale má to háček. Čištění jsem prováděla dopoledne a večer už můj nos vypadal jako dřív, tzn. byl plný černých teček. Tak jsem si říkala, jestli je to teda úplně na nic, nebo zda by třeba pomohlo používat náplast pravidelně, aby to mělo delší účinky. Má s tím někdo zkušenost, jak na to?

PS: Uvažovala jsem, zda sem mám dát detail použité náplasti. Zdá se Vám to nechutné nebo užitečné to vidět?

16 komentářů:

  1. Mně to přijde užitečné, že jsi sem fotku PO dala :). Zkoušela jsi dát po použití nějaké tonikum? Mělo by póry stáhnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak jsem to čistila micelární vodou Yves Rocher.

      Vymazat
  2. Mě zaujal detail obalu, kdy má slečna ten černý lepenkový povrch jako vrchní, takže papírový bílý má přilepený na nos. To by mě celkem zmátlo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys mě tak zmátla, že jsem na vteřinu myslela, že jsem to udělala blbě. :) :)

      Vymazat
  3. Já jsem taky ráda, že jsi ji tam dala! Aspoň člověk opravdu vidí, jak to funguje!

    OdpovědětVymazat
  4. To musím mít, zkoušela jsem náplasti od značky Nivea, takové účinky jako ty tvé náplasti neměly, proto mě to zklamalo a říkám si, že do náplastí už nepůjdu, omyl přesvědčila jsi mě, moc děkuju za tip ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ono to fakt fungovalo- hlavně v předních částech nosu.

      Vymazat
  5. já tedy musím říct jedno. ano foto po použití té náplasti je nechutné... ale zbožňuji tyto fotky. pokaždé když si takovou blbou náplast na černé tečky koupím, tak tam pak taky hledám ty nechutnosti... a u mě nikdy nejsou. tak nevím, co dělám špatně. tak děkuji alespoň za tvoji fotodokumentaci.

    každopádně nedávno jsem na tiande narazila na netu... a asi si budu muset něco koupit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná špatná náplast, možná špatnej nos. :)
      Jinak si od nich můžeš koupit spousty věcí. Třeba krém na nohy s hadím tukem nebo krém na ruce s extraktem z embrya ovce. :) Tvářenky mají taky!
      :)

      Vymazat
  6. Moje první reakce na foto "po" byla: "Fuj...Týjo!" - pak jsem se zadívala, jak náplast dobře zafungovala. Takže jsem ráda, že jsi tu fotku dala ;). Jinak bych asi v účinky tolik nevěřila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si říkala, že je lepší důkaz místo slov....

      Vymazat
  7. tak to je neuvěřitelný! to bych potřebovala!

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, díky za tip! A díky i za perfektní nafocení - aspoň je opravdu vidět jejich účinek!!!

    OdpovědětVymazat
  9. nalákala jsi mě na ně! už jsem je objednala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad mi pak nebudeš nadávat :) Můžu se zeptat kolik sis jich koupila a kde? Pro zajímavost....

      Vymazat
    2. zrovna jí mám na nose :) tak uvidíme! musela jsem se sem k Tobě vrátit, protože ten ruský obal mi s aplikací moc nepomohl. za ebay - 10 náplastí okolo 300 Kč přibližně.

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.