čtvrtek 27. prosince 2012

Silvestrovké líčení se zlatými třpytkami

Po dlouhatánské době jsem vytáhla ze zásob třpytky od Dermacolu a udělala z nich líčení, které bych si aktuálně představovala na nějakou silvestrovskou oslavu.

Celé líčení je docela kontrastní a ve večerním světle vypadá moc dobře, protože třpytky září a hloubku dodávají tmavé stíny. Vše maximálně podtrhne chladně světlý třpytivý vnitřní koutek oka.

Při stínování takového líčení je třeba dát pozor na správou intenzitu tmavých stínů, aby nebyly přetlučeny třpytkami a oko celkově působilo vyváženě. ( Prostě se vnější část musí udělat tak tmavě, aby to nevypadalo blbě.)


Postup:
Jako základ jsem dala tmavě hnědou- na pohyblivé víčko a nad něj. Vtip má být v tom, že hnědá je tak vysoko, že i když se pak dá černá, hnědá je stále vidět. Poté jsem tedy hnědou ve vnější části oka ztmavila černou. Obě barvy jsou matné z palety NYX Smokey Eyes. Oba stíny jsem také dala na dolní linky. Z hnědé jsem vytvořila širokou a z černé tenkou. Ta hnědá má být tak široká, aby byla vedle černé vidět.

Vnitřní koutek a začátek dolní linky jsem pak zvýraznila lehce růžovým  třpytivým stínem Ice Pink od Barry M. A na závěr třpytky. Dala jsem je na pohyblivé víčko tak, aby ve vnějším okraji nepřekryly zcela černou, protože stíny by se dodatečně na třpytky špatně dávaly. Tedy nejříve lepidlo a pak na něj třpytky.

Jako tečka pak posloužila linka z černého stínu do dvou třetin oka.



6 komentářů:

  1. krasne ako stvorene na party :) ja som si lepila cervene trblietky na Vianoce :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, měla jsem skoro stejné :-) až na to, že zlatý jsem měla "jen" stín, ale vypadal úplně stejně :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. jejha to je pekne, stylove ale decentne

    OdpovědětVymazat
  4. zlatá barvička, klasika, nikdy nezklame:) líčení se moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.