pátek 28. prosince 2012

Silvestrovské líčení s tyrkysovými třpytkami

Stejně jako včera jsou dnes ve středu dění třpytky od Dermacolu, ovšem tentokrát v tyrkysové barvě. Líčení
je v podstatě typově stejné, jen se změnily barvy a přibil efekt ve vnější části oka s odkloněnou linkou.


Postup:
Nejdřív jsem vysoko nad oko dala třpytivou fialovou. Poté jsem vnější část oka ztmavila matnou černou. Obě barvy jsem dala i na dolní linku, kterou jsem protáhla šikmo dolů od oka.

Ke stylu efektu linky: Dolní šikmá linka je velmi ostře ohraničená, zatímco horní část vycházející z horního víčka je stínována do kulatého tvaru. Aby trojúhelníček mezi oběma tvary vynikl, obvykle se mezi ně dává bílá. Já jsem dala bílou Jumbo tužku od NYX.

Na konec třpytivý růžolící stín od Barry M Ice Pink do vnitřního koutku a lepidlo a třpytky- jen na pohyblivé víčko tak, aby byla černá ve vnější části vidět. 

Stejně jako včera zdůrazňuji, že aby hloubka oka vynikla, je nutno líčení hodně ztmavit, protože třpytky jsou velmi výrazné.


Na doplnění celková fotka. Záhadně mi vyšla modrá, i když asi jsem měla neideálně nastavenou bílou. Dávám jí sem proto, že jako na jediné z toho, co jsem vyfotila, je tu líčení alespoň nějak vidět.


7 komentářů:

  1. Krásne, páči sa mi aj tá nezvyčajná linka :) A vždy si musím povedať, aké máš pekné obočie!

    OdpovědětVymazat
  2. velmi pekne ličenie, ta kombinacia je skvela! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrá finta s linkou, to ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné. Líčení na silvestra už mám vyymšlené. Ale tohle zkusím ěnkdy na párty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na poslední fotce ti to nesmírně sluší. Fakt kočka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Waau, chci se umět tak krásně nalíčit jako ty. :D Jenže já, takový nemehlo. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, ty modré třpytky to skvěle oživily, paráda!:o)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.