čtvrtek 18. července 2013

omlazující make-up Astor Lift Me Up- TEST NA BABIČCE

Lift Me Up je make-up, který má díky energizujícímu séru a třpytivým pigmentům omlazovat pleť. Jeho vzorek byl myslím v letáku DM drogerie.

A kde jinde si efektivitu make-upu ověřit než na starší pleti? V mám případě na pleti mé babičky.

Konzistence make-upu je krémová, velmi dobře se roztírá a obsahuje malé třpytky. Odstín vzorku je 200, což je druhý nejsvětlejší, který mají. Je to pořádná oranžáda- dost tmavá, řekla bych. Krytí je v průměru spíš střední. Běžná cena je 329kč.





Test na babičce

Babičce je něco přes osmdesát let. Její pleť je velmi suchá a silně vrásčitá. To je místo, pro skutečně zátěžový test.Jak na ní bude úžasně omlazující make-up fungovat.

Proč zrovna babička a ne třeba máma? Protože babička mi čas od času dělá modelku a to velmi ochotně. Nejsou s ní žádné problémy, a proto jsem šla za ní, když jsem chtěla make-up vyzkoušet.

Díky babiččině suché pleti je zapotřebí obličej nejdříve pořádně hydratovat. V našem případě jsme použily před aplikací make-upu obličejový olej Saloos na zralou pleť s granátovým jablkem.

Po vsáknutí oleje a odsátí jeho přebytků přišla na řadu standardní aplikace make-upu konkrétně štětcem Real Techniques Stippling Brush.

Závěrečný pudr jsem vynechala, protože se babička v obličeji nemastí a vedro nebylo, takže se ani nepotila.

Závěr testu

Výsledky mě příjemně překvapily, protože make-up skutečně viditelně zafungoval. Ne, že by babiččinu vrásčitou pleť vyhladil a udělal jí lifting, že by vypadala na dvacet, ale její pleť skutečně vypadala jasnější, mladší a více svěží. Moc jí to slušelo a i odstín jí sedl.

Pak jsem make-up zkoušela ještě na sobě. Ještě mi není 30 a vrásky v podstatě nemám. Také proto na mě účinek nebyl v podstatě patrný.

Úplným závěrem
Make-up je fajn. Nedělá žádnou neplechu. Naopak se dobře roztírá, docela kryje, v tenčí vrstvě vypadá velmi přirozeně a pokud jste starší a máte zašedlou pleť, myslím, že ho třeba i můžete zkusit ( i když se mi zdá trošku dražší). Pokud ale máte jasnou svěží pleť, je to, řekla bych, zbytečnost. Koneckonců v takovém případě asi na sobě nějaké rozjasňující účinky neuvidíte.

1 komentář:

  1. Děkuji a smysluplnou recenzi. Astor je stará dobrá značka a je vidět, že si drží kvalitu. Al

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.