úterý 23. července 2013

Perspi Guard- antiperspirant, který funguje

Vzdala jsem to. Na pocení jsem vyzkoušela všechny možné antiperspiranty z drogerie...Rexona, Lady Speadstick, Dove, Garnier...Vůbec nic nefungovalo. O deodorantech ani nemluvím, protože ty nepoužívám. Pach potu se smísí s vůní deodorantu a pak je smrad ještě větší a silnější. Pro mě docela odpudivý hnus.

No a pak jsem jednou narazila na Perspi Guard. Je to jako pohádka z teleshopingu.

Perspi Guard

Perspi Guard je tekutý antiperspirant, který seženete na

http://proti-poceni.cz/review/product/list/id/60/category/23/.

Jeho cena plného balení nevypadá příznivě, ale na to, že funguje, mi to přijde relativně ok.

Já si objednala jen malý 5ml vzorek, protože se mi nechtělo najednou vynaložit tolik peněz, ještě s ohledem k mojí nedůvěřivosti. Sice to není ekonomické, objednat si tester za stovku a pak dát další stovku za poštovné, ale dvě stovky jsou stále méně než pět a krom toho jsem v první řadě chtěla jen vyzkoušet jeho funkčnost a pak se případně rozhodnout. Toto malé pidi balení mi vydrželo zhruba na deset použití. Vždy jsem na podpaží 1-2x stříkla a pak to rozetřela prstem, protože poloměr rozstřiku tak velký nebyl.




Když píši, že antiperspirant funguje, proč jsem si tedy nekoupila plné balení? Protože sice se v horku nepotím v podpaží, ale jinak mám od potu stejně ulepené celé tělo. Můj celkový komfort se tedy nezvyšuje natolik, abych objednala. To bych se musela v tom antiperspirantu vykoupat.

Perspi Guard se aplikuje večer (kdy mají potní žlázy pohov) na suchou pokožku jak podpaží, tak třeba nohou a nechá se zaschnout. Před použitím se nemá podpaží holi, ale následující den po večerní aplikaci se už může a klidně se člověk může i mýt.

Výdrž účinku nepocení je až pět dní (psáno na jejich stránkách), což je ohromující, když komerční antiperspiranty slibují max. 48 hodinovou "ochranu" (a ještě k tomu stejně spolehlivě nefungují). Mě jednou vydržel účinek dokonce asi až 6-7 dní, ale to asi nebylo takové vedro.

Závěrem bych jen podotkla, že by mě zajímalo, zda by PG fungoval i na velmi nadměrně potícím se člověku a že odkazem výše se dostanete do e-shopu, kde seženete celou řadu dalších produktů na pocení. Osobně s nimi další zkušenost nemám. Akorát jsem uvažovala o antiperspirantu na obličej, ale ten se musí aplikovat obden a je ještě dražší. Tak z toho nic nebylo.

PS: antiperspirant obsahuje určitou formu hliníku, nejedná se o přírodní produkt

4 komentáře:

  1. neviem ci si pocula niekedy o driclore, stoji okolo 6eur a ked tam citam o tomto pripravku tak mi ho velmi pripomina, tiez sa dava vecer a ma mat padobnu vydrz. inak s driclorom mam ja osobne velmi dobre skusenosti a dokonca aj moj muz, ktory sa poti ako kon :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip. Ten přípravek totiž neznám. Koukala jsem na něj. Na stránkách se píše, že se musí ráno antiperspirantem natřené místo opláchnout. Je to tak? Musí se to oplachovat?

      Vymazat
  2. Ano, ja som driclor pouzivala na podpazusie dost dlhu dobu len teraz som si dala prestavku :) sposob pouzitia je, ze si vecer pred spanim (ked si uz v klude) na ciste a suche podpazusie natries driclor a rano ked vstanes si to oplachnes vodou a cez den to uz netreba aplikovat. Ja som to na zaciatku pouzivala zhruba tyzden vkuse kazdy vecer, a potom ked uz som sa vobec nepotila tak zhruba 1x tyzdenne na udrzanie. Inak miesto kde si to aplikujes by sa nemalo holit a depilovat 24.hod co je pravda, lebo to dost stipe...niektore kocky pisu ze ich to stipe stale ale mna nie, pokial som sa neoholila. Inak ja sa zase extremne nepotim ale ten pocit napr. v lete alebo v stresovych situaciach, ze mas uplne suche podpazusie je uzasny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, díky. Teď máme ten Perpi Guard, ale pak ten Driclor zkusim. Ještě jednou díky za tip!

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.