pondělí 16. září 2013

Alverde Peelingová maska pro nečistou pleť

Tak...a už jsem vyzkoušela skoro všechny výrobky od Alverde z řady pro nečistou pleť. Někdy dřív jsem tu psala o pleťové vodě a fluidu ( odkaz tady), teď mám ve zkoušení krémík na pupínky, u kterého jsem zapomněla, jak se má používat a aktuálně je tu peelingová maska.


Maska má 50ml a stojí do stovky. Je to takový hnědo oranžový krém (viz. foto), který obsahuje ostrá malá zrnka. Popis říká, že obsahuje spraš, který redukuje a předchází nečisté podrážděné pleti a antibakteriální extrakt z hroznových jader, který zmírňuje tvorbu pórů. Má se nechat působit 10min a zbytky odstranit masírovacími pohyby ubrouskem. Má se používat několikrát za týden.


Já jsem jí tedy použila jen párkrát, protože jsem dlouhou dobu nevěděla co s ní. Lépe řečeno, jak jí správně použít. V podstatě to nevím doteď, ale těsně před psaním článku, když jsem jí ještě zkoušela, jsem na něco přišla.

V čem je problém....

V popisu je napsáno, že se má nechat působit 10min a poté setřít ubrouskem. Vtip je v tom, že pokud se nanese v silné vrstvě (prostě se pořádně napatlá na obličej) jako jiné běžné masky, tak za těch 10min se jednak dost vsákne, ale hlavně ztuhne! Takže jak jí pak odstranit ubrouskem? To prostě nejde. Nejjednodušší je omýt jí vodou z vodovodu. Několikrát jsem to zkoušela, jenže potom mám vyschlou pleť od vody a nějaké účinky nevidím.

Jak jsem psala, až teď před článkem jsem přišla na jiný postup....

Taky jsem právě několikrát zkoušela dát masku pouze v tenoučké vrstvě. Ona je hodně vsakovací a v podstatě se vstřebá jako krém, i když stejně na obličeji něco zůstane.

Teď jsem jí tedy vmasírovala v několika tenkých vrstvách, aby se vsákla a nebyla skoro vidět, nechala těch 10min působit a lehce smyla. Voalá! Nějaký výsledek tu byl. Sice jsem měla od vody vyschlou a vypnutou pleť, ale byla sjednocenější a vypadala zdravější.

Možná by se maska nemusela smývat vůbec a mohla by se používat jako krém. Ale je těžká a mě se pod ní úplně potí obličej. Taky je mi nepříjemné, že mám pocit špinavého obličeje a těžko bych na ní mohla použít svou běžnou péči.

No, takže jí snad nějak vypotřebuju, ale stejně bych jí asi raději nedoporučila. Myslím, že se dá snad najít něco jiného spolehlivějšího, co se bude lépe používat.

1 komentář:

  1. No nevím, představa, že si opeelinguju pupínky už tak podrážděný obličej a následně se mi všechen ten binec namísto smytí vodou do obličeje vsákne. To zas někdo zkoušel vymyslet vymyšlené. Těmhle produktům několik v jednom nevěřím ani za mák... Podle mě to správně neumí potom nic. Buď je peeling a ten čistí nebo je maska a ta regeneruje, hydratuje etc.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.