středa 18. září 2013

Recenze: Dermacol- Liftingový make-up Botocell (+ test na mámě a babičce)

Make-upy Dermacolu mám dost ráda. Poslední kousek, který u mě přistál je tento liftingový make-up celým jménem Ultimate Linfting Shield and Make-up. Ne, že bych už potřebovala lifting, ale zaujalo mě vyšší krytí a při zkouškách mi vyhovoval. Na rovinu přiznávám, že to pro mě nebyla úplně nejlepší volba, na druhou stranu už mám půlku spotřebovanou, tak to je dost vypovídající.

Je to liftingový make-up, takže má snižovat hloubku vrásek, dokonce zabraňovat jejich vzniku a vyhlazovat pleť. Účinky mají být jako po botoxu. Tomu snad nikdo nevěří, ale zní to lákavě. Má SPF 30 a je pro všechny typy pleti. Je také určen pro ženy nad 30. Je bez silikonů a obsahuje paraffinum liquidum- taky má být hydratační.

Běžná cena je 299kč (já ho koupila v nějaké akci) a má 30ml.


Dermacol udělal od make-upu klasicky čtyři odstíny. Já si vybrala ten čtvrtý nejtmavší. Byl na mě sice trochu tmavší, ale v tenké vrstvě se to dalo. Je to středně tmavě hnědá s tónem růžovým a oranžovým.


Make-up je ve skleněné lahvičce s pumpičkou, která sice nejde odšroubovat, ale dá se s ní zcela spolehlivě dávkovat. Má výraznější charakteristickou vůni a jeho finiš je dost lesklý.

Má také hutnou krémovou texturu, která se docela ztuha roztírá. K tomuhle jsem na internetu četla nepěkná vyjádření, jaká je to hrůza, ale já jsem s tím problém neměla ( nanášela jsem ho rukou nebo štětcem Real Techniques Stippling Brush). Je potřeba pracovat rychleji a přesněji.

Testy na mámě a babičce
Kde jinde otestovat liftingový make-up než na zralé pleti. Mámě je dost přes 40 a babičce přes 80. Ideální modelky. Výsledkem testování je, že ani jedné bych už tento make-up v životě nedala. Vypadaly, jak když mají na obličeji masku na maškarní bál. To, že neseděl odstín, je jedna věc. Za to make-up nemůže. Ale jinak...Nejsem odborníkem přes líčení zralé pleti, ale podle mě potřebuje něco svěžejšího a lehčího v čem bude vypadat mlaději a ne hutný těžký vysoce krycí make-up. Opravdu jim make-up neseděl a ani ten jeho lesk to nezachránil.

Na druhou stranu musím říct, že jim nelezl do vrásek a obě s ním vydržely celý den. Mámu jsem zapudrovala, protože má mastnou pleť, ale na babiččinu suchou jsem ani pudr nedala a celý den make-up nosila bez poškození.

Moje zhodnocení
Na make-up vidím pozitivní to, že má vyšší krytí, neleze do vrásek a pórů, nedělá mapy.

Jako neutrální vnímám jeho roztíratelnost, což může někomu vadit někomu ne (jako mě).

Zásadní výhradu mám k jeho vzhledu. Za prvé ve svém vyšším krytí není moc pěkný a za druhé se podle mě absolutně nehodí pro pořádně zralou pleť. Třeba Vaší mámě vyhovuje, ale podle mě zralá pleť potřebuje něco jiného. Moje testy mi to jasně potvrdily (a co jsem kde četla taky), i když, jak jsem psala, nejsem odborník.

A pro koho by se tedy vlastně hodil? Já bych řekla pro mladší pleť, která potřebuje krytí. To byl koneckonců i můj případ, taky jsem ho jednu dobu hodně nosila a vyhovoval mi. Na druhou stranu my s mastnější aknózní pletí bysme potřebovali spíš něco matujícího bez olejů. Takže pro koho je? To je otázka....

U mě si stojí tak, že mu dávám 4 hvězdičky ze 6. Jedna dolů za vzhled ve vyšším krytí a další dolů, protože si myslím, že to není to pravé pro zralou pleť, pro kterou je určen. Jinak je pro mě ok.


2 komentáře:

  1. ja som aj plánovala, že by som si ho objednala, lebo vyzeral zaujímavo, no po prečítaní recenzie, sa mi už tak nepozdáva :) Líčenie pre zrelé typy naozaj potrebujú niečo ľahšie, ale na fotenie by mohol byť dobrý, len sa bojím toho odleskovania, či by to nebolo až moc prasátkové potom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vidíš. S tim focením mě to nenapadlo. To by dobrý byl, že by toho hodně zakryl. Jinak žádný odlesky vrhat nemusí, když se zapudruje něčím matovým. Já právě na něj matující pudr nosila a ok.

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.