úterý 22. října 2013

Maybelline korektor FIT me

Tohle je jeden ze dvou výrobků, které jsem si koupila na základě vychválení Wayna. Wayne Goss je aktuálně jeden z mých nejoblíbenějších youtube make-up gurus. A když ten něco vychválí nebo pohaní, tak mě to zaujme. No a když se dá taková vychválená věc sehnat vedle v drogerii a nestojí zrovna miliardu, tak to je pro mě těžké odolat. On tedy vychválil nejen korektor, ale i make-up ze stejné řady, který snad dokonce označil za nejlepší drogeriový make-up. I ten jsem zkoušela. Je řidší, spíš nízce krycí a hodně se leskne. (Takže nic pro mě.)

Korektor jsem koupila v Rossmannovi, kde běžná cena je cca kolem 160kč. Objem má 6,8ml a jako aplikátor standardní chlupatou packu. Co jsem tak vysledovala z internetu, tak korektor je dost oblíben a také leckde porovnávám s korektorem NARS, který má velmi shodné balení.



Koupila jsem oranžový odstín 10, který mi po rozetření přijde mnohem světlejší než před ním. 

Korektor má lehkou řidší krémovou konzistenci, která na pleti v tenčích vrstvách vypadá bezvadně přirozeně , která se velmi snadno roztírá a která bezvadně splyne s krémovými make-upy, které používám. Žádné fleky. Tedy až do doby, než se mi pleť zmastí, to pak vyleze, ale to je běžné. (Možná by to chtělo si k němu koupit i přímo ten make-up ze stejné řady.)

odstín 10
Zásadním problémem je pro mě krycí schopnost. Je totiž velmi nízká. Tak nízká, že korektor skoro ani nemusím používat, protože je to zbytečné. Tedy...Nechci a nemůžu korektoru úplně křivdit. Světlejší flíčky určitě zakryje, ale s pořádnými tmavšími si moc neví rady. Dole na fotce jsem vyfotila svůj hojící se pupínek. Byl to pořádný tmavší flek. Na obrázku mám vrstvu make-upu a na flíčku jednu vrstvu korektoru. Sami vidíte, že zakrytí je minimální. Nedalo mi to a schválně jsem na flek vrstvila korektor, kolik ho bude třeba k plnému zakrytí. Ke 100% zakrytí byly potřeba další čtyři vrstvy, takže celkem 5 vrstev! Pupínek byl sice zakrytý, ale korektor udělal ohavný silný flek. Třeba by to snesly hutnější make-upy, ale na tom, co jsem měla, to vypadalo otřesně.

Možná už netřeba se tolik zmiňovat o zakrývání kruhů pod očima, které nemám vůbec nijak zvlášť tmavé. Více mi je zakryje jenom tehdy, když ho dám na vysoce krycí make-up. Ale k tomu podotýkám, že jsem ho kolem očí zkoušela dát jen v tenčí vrstvě a tolik ho nevrstvila, protože pak bych vypadala jako panda ale s bílými kruhy.


Z toho, co jsem o korektoru na internetu četla, jsem vyrozuměla, že největším problémem je pro slečny/paní výdrž, kterou uváděly třeba jen 4 hodiny. Přiznávám, že to nemám přesně změřeno, ale je fakt, že když ho ráno třeba v osm nanesu, tak odpoledně už to, co zakrýval, nezakrývá. I když k tomu musím podotknout, že mám mastnou pleť a té všechno hůř drží.


----------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------


Za mě říkám ne. Korektor je po všech stránkách bezvadnej. Lehkej, dobře se roztírá, dobře splyne s make-upem, ale na mě prostě příliš málo kryje. Leč používám ho, i když trochu se sebezapřením, a dokonce už mám pryč zhruba dvě třetiny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.