úterý 29. října 2013

Nivea Tělové mléko do sprchy

Taky Vás zajímají všechny kosmetické novinky, které se objeví a chtěly byste je všechny vyzkoušet a osahat si je? Mmmm...

Taky toto mléko mě zaujalo hned, co jsem na něj prvně viděla reklamu. Používat krém ve sprše, byla pro mě lákavá novinka a představa.

Mléko se prodává ve dvou velkostech. Já mám tu větší o 400ml, kterou jsem koupila v Rossmanovi ve slevě za 125kč.

Mléko se používá jednoduše tak, že si umyjete tělo mýdlem nebo gelem. Opláchnete, nanesete mléko a zase opláchnete. To je všechno. Pak byste už neměly mít potřebu se ještě mazat krémem.

Mléko je určeno pro suchou pokožku. Na obale najdete nápis, že obsahuje mandlový olej. Trošku jsem prostudovala složení a zjistila, že hlavními hydratačními činidly jsou produkty z ropy a to cera microcristallina a paraffinum liquidum. Mandlový olej najdete na desátém místě hned za parfémem, takže ho tak asi moc nebude.


Mléko je skutečně řídké mléko, které má silnou klasickou niveovskou vůni jako třeba slavná Nivea v modré plechovce.

Používám ho zhruba měsíc a mám ho z půlky vypotřebované. Mám ho docela ráda, ale už bych si ho nekoupila, protože zase tak skvělé výsledky u mě nemá.

Po smytí mléka zůstane pokožka mastná jako naolejovaná. Tento přebytečný maz se utře do ručníku a kůže pak zůstane skutečně vláčnější jakoby lehce namazaná, i když případný další krém by to klidně sneslo. Mnohem více než na tělo jsem si mléko oblíbila na ruce. Na nich mám kůži více suchou a trochu napjatou, a tak je na nich efekt více znát.

Nemůže se ubránit srovnání s domácím peelingem, který jsem dříve používala. Jako hlavní hydratační složku jsem si do něj dala lněný olej a výsledky byly podobné jako s tímto od Nivei, ale byly dokonce znatelně  lepší! Skutečně jsem měla kůži mnohem lépe hydratovanou. Velkým problémem ale byla hodně zamaštěná vana po použití přičemž jen vodou to omýt nešlo. Tady u té Nivei je to na štěstí ok. Není tak mastná.

To celé mě přivádí k myšlence, že kdybyste si chtěli hydratovat pleť ve vaně a nekupovat si zrovna toto mléko, můžete si také zkusit udělat domácí peeling. Nejjednodušší je smíchat sůl, cukr nebo mletou kávu s třeba olivovým olejem.

-----------------------------------------------
-------------

Jak jsem psala, já mám mléko celkem ráda, protože mi docela funguje, i když samozřejmě krém nahradit nedokáže. K tomu jsem si tak vzpomněla na komentář jedné anonymní čtenářky, která psala, že tyhle produkty více v jednom jí přijdou všechny na nic. Já si myslím, že na nic to určitě není, ale zázraky čekat nelze.

2 komentáře:

  1. mám teď nově, menší balení, a asi toho dávám málo nebo já nevím :D kůži na těle (kromě loktů) mám docela bych řekla normální a mléko používám jen pro "ten pocit" :D a na to mi docela vyhovuje. až dopotřebuju mám v plánu zkusit to nové od Baley.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak že to bude čistý olej nebo z větší části olej, to bych asi nečekala. Nicméně pokud člověk touží po mastným povlaku, není nic jednoduššího, než si v lékárně koupit čistou vazelínu, že. Vážně nemám ráda tyhle triky výrobců, co se pokoušejí přesvědčit uživatelky, že je-li v tom vazelína, tak ta příšerná mastnosta po ní má hydratační účinek. Navíc si myslím, že člověk s velmi suchou kůží se ani nebude mýt běžnými sprcháči nebo mýdly z drogerky, aby následně ještě čekal, že jiný drogerkový produkt ho spasí. Tu péči o pokožku přizpůsobí celou.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.