pátek 4. října 2013

Řasenka Clump Defy od Max Factor

Byla jsem zvědavá. Byla jsem znovu zvědavá s čím obohatil Max Factor řadu False Lash Effect. Ale po předchozích zkušenostech s FLE Fusion a hlavně po mém otřesu z FLE 24H, jsem ani neměla tendenci se o řasenku moc zajímat a koupi jsem zavrhla. Jenže...Máma měla narozeniny a chtěla řasenku. A jakou jsem tedy koupila? Tu, na kterou jsem myslela. Takže tuhle. :) Ještě se mi to vyplatilo, protože byla ve slevě. 

Výrobci nám slibují dvě zásadní věci- o 200% větší objem a zároveň perfektní oddělení řas bez žmolků.

Rovnou vám řeknu, že jestli chcete o 200% větší objem, této řasence se vyhněte. Ale pokud chcete oddělené řasy bez žmolků, může to být něco pro vás.


Ono totiž s tím objemem je to obdobný případ jako řasenka Astor Lovely Doll, o které jsem tu psala nedávno. Ze začátku skoro nic a po půl roce se rozjede.

Když jsem řasenku koupila, jen lehce barvila. Řasy trošku načernila, skutečně je bez žmolků rozdělila a nic. Takřka žádný objem. To jsem si skutečně mohla dát třeba 4 vrstvy, abych docílila nějakého většího zvýraznění.

Dnes, téměř po půl roce, se dá říci, že řasenka začala pracovat skutečně i jako objemová. Dá se s ní vykouzlit opravdu solidní objem. Zase to může mít vadu tu, že řasy mají tendenci k většímu slepování a i žmolek se objeví.

Na obrázku dole jsem zachytila řasenku v její aktuální formě. Na levém oku je jedna vrstva a na pravém dvě.


Kartáček je prohnutý a plastový. Zatímco jiné prohnuté kartáčky mají v ohybu nejkratší štětiny , tady je to naopak. Štětiny jsou uprostřed nejdelší a na krajích nejkratší, proto má štěteček z vnitřku prohnuté strany rovnou fazovnu. Díky zúžení štětečku na konci, se s ním moc dobře dělají řasy ve vnitřním koutku.


Souhrn

klady
- dobře pročeše řasy
- nutně nemusí dělat žmolky
- s kartáčkem se dobře líčí dolní řasy a i ty ve vnitřním koutku oka
- na kartáčku nejsou přebytky hmoty

zápory
- nevyrovnaný výkon- ze začátku dělá malý objem, cca po půl roce standardní
- až příliš malý objem pro některé druhy řas
- cena (hlavně vzhledem k výkonu)

Moje mínění
Jestli máte někdo dlouhé zahnuté řasy a chcete je spíš lehce zvýraznit, určitě vám může řasenka skvěle vyhovovat jako mojí mámě, která je přesně ten případ.

Jestli ale chcete objem, radši jděte třeba do původní FLE nebo si počkáte půl roku, než řasenka zhoustne a začne něco dělat.

koupeno v: Rossmannovi
cena: cca 300-400kč
barva: Black
objem: 13,1ml

5 komentářů:

  1. To mě přakvapuje. Řasenky od MF jsou jinak moje nejoblíbenější. Zůstanu věrná Masterpiece Max. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám dost dlouhý a hustý řasy, takže mi nevyhovují klasický kartáčky, protože všechny ty úžasný řasenky, co slibují prodloužení řas a zvětšení objemu mi řasy slepí a nadělají jenom žmolky. Proto mám ráda kartáčky plastový, s takhle řídkými štětinami. Celkem logicky to pak řasy hezky oddělí, ale moc nenabarví. No, líčím se, ne denně, dejme tomu třikrát, čtyřikrát za týden, řasenku vždycky. Půl roku je nejzazší doba, po kterou jsem ochotná řasenku používat, pak ji vyhazuju. Nedovedu si představit, že bych ji musela půl roku nejdřív pracně rozmalovávat. Ona ze začátku nabírá každá moc barvy i mně, ale spraví se to po pár použitích. (Pokud nechcete provozovat takové triky jako si řasy pročesávat starým kartáčkem, abyste otřely přebytečnou barvu, tak bych doporučovala řasenku otevřít a prostě ji nechat trochu vyschnout. Je to stejný efekt jako ji přirozeně vymalovat a nechat vysychat půlročním používáním. Jen by mě teda osobně silně iritovalo, že se nejdřív půl roku pořádně nenamaluju.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak možná tobě by zrovna ta řasenka mohla vyhovovat, když máš dlouhý hustý řasy. S tim vyschnutim je dobrej zajímavej nápad. Asi to budu muset vyzkoušet u podobný řasenky Astor Lovely Doll. A taky je fakt, že řasenky by se tak dlouho používat neměly. Myslim na to, že bych mohla něco vyhodit. Já jsem doposavad vždycky jela s řasenkou až na její konec a nikdy jsem s tím problémy neměla.

      Vymazat
    2. Samozřejmě, z části to přičítám i tomu, kdy náhodou přede mnou nějaký dobrák řasenku otevřel už v drogerii nebo když ji zapomenu dovřít náhodou doma já. To jí zkracuje životnost. Ale okolo toho půl roku to dodržuju. Někdy vydrží o měsíc víc, někdy z výše zmíněných důvodů prostě míň. Mně tedy přijde, že to doporučené datum spotřeby není pro legraci, protože mi ta řasenka začne po téhle době divně zapáchat. Nic jí není, maluje, oči mi neslzí, nečervenají, nepálí, ale jakmile vytáhnu kartáček a vnímám nelibou vůni (stačí se s ní přiblížit k obličeji, neříkám, že řasenky jsou k tomu, aby se strkal nos až do té tubičky), tak se s ní loučím, byť je ještě funkční. Prošlé produkty mi na obličej nesmí a už vůbec ne k očím.

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.