pondělí 25. listopadu 2013

Alverde Korektor v tyčince

V poslední době se skoro vůbec nelíčím. Přišla na mě asi nějaká krize. I když teď se mi vyrojila řada otřesných pupínků, takže mě to možná donutí si něco na obličej dát.

Když už se na něco zmůžu, tak je to úplný základ. A dneska tu základní věc mám. Je to  korektor Alverde, který jsem si koupila před delší dobou v DM.  Mám nejsvětlejší odstín 01 Neturelle (cena do 100kč). Je to úplně světloučká hnědá vhodná pro bledule.

Korektor jsem si koupila, protože mi při zkoušení přišlo, že se velmi dobře roztírá a je to tak. Nepřijde mi úplně ideální ho aplikovat rovnou z tubičky. Spíš je lepší nejdřív ho dát na prst. On se teplem rozehřeje, trochu roztaje a díky tomu se poměrně dobře spojí s make-upem. Je to podobné jako u korektoru Catrice Camouflage.

Podobně jako u Catrice je i tento lesklý. Není matující jako korektor od Dermacolu. Ten je také v tyčince a když je porovnám, tak Alverde má sice menší balení, ale obsah korektoru je větší, protože tyčinka je širší, přičemž je srovnatelně dlouhá. 


S čím mám ale vyloženě problém, je krytí. On totiž moc nekryje. Tedy určitě zakryje nějaké nevýraznější záležitosti, ale když budete mít na tváři tmavší flek po pupínku, tak s tím moc nenaděláte. Je to podobné jako u tekutého korektoru Maybelline Fit Me, o kterém jsem tu psala nedávno. Oni ty tmavší fleky místo aby je zakryly, tak je ještě zvýrazní. A kruhy pod očima taky úplně nevytrhne.

Jinak se dá určitě použít kamkoli. Na pupínky, fleky, kruhy, na rozjasnění...Kam chcete.


Závěrem
Mně se na korektoru nejvíc líbí to, že poměrně dobře splyne s make-upem. A že na něm neudělá je ohavný flek. Je příjemně krémový a na tuhý korektor se dobře roztírá. Z hlediska krytí je to ale slabota, takže za mě říkám ne.

2 komentáře:

  1. Taky se mi zhoršila pleť a právě proto se častěji maluju. Když si dám záležet na tom, abych byla hezky nalíčená, tak jsou pupínky jen takové malé nepodstatné chybičky. Když se nenalíčím a vykašlu se na sebe, tak mám pocit, že ty beďary tomu teda dodávají korunu a já vypadám strašně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě k tomu je nejlepší, když má člověk velký červený pupen na nose nebo na čele. To se mi nedávno zrovna stalo a několik lidí se mě ptalo, co to mám. :)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.