středa 27. listopadu 2013

Max Factor Řasenka False Lash Effect 24- Katastrofa na pochodu

Je tu další díl seriálu False Lash Effect. První se jmenoval False Lash Effect, druhý FLE Fusion, třetí FLE Clump Defy a tento čtvrtý FLE 24.  

A stejně jako u předcházejících dvou dílů, je i tento čtvrtý úplně něco jiného než díl původní. Takže jestli jste příznivci původní originální verze, tímhle se asi moc nepotěšíte a jestli vás zklamaly minulé díly, tak tento vás asi zklame taky.

Řasenka má tedy s původní FLE stejné jen balení a kartáček a přes to, že by se v podstatě mělo jednat o vylepšenou verzi, je zhruba o 100kč levnější. Stojí tedy cca 300kč. Objem je 13,1ml a prodává se pouze v jednom odstínu 01 Black.


Co mě od prvního okamžiku zarazilo, byla hodně řídká mokrá konzistence. Byla ještě řidší a hlavně mokřejší než u řasenky Astor Lovely Doll, což je podobný případ. Krom toho jí vždy velké množství zbude na štětečku a tyčce, co k ní vede. 

To je tedy první odchylka od původní FLE, u které byla hmota mnohem hutnější. Na kartáčku jí zbylo akorát a ne celé hroudy jako u téhle. 

Další a nejhlavnější rozdíl spočívá v efektu na řasách, který vychází i z té konzistence. Přes to, že se jedná o objemovou řasenku, moc velkých objemových efektů se od ní nedočkáte. Ona spíš jen tak lehce načerní a zvýrazní řasy. To je všechno. Efekt byl ze začátku tak nulový, že jsem řasenku ani nepoužívala, protože mi přišlo, že to vůbec nemá cenu. Musí se hodně vrstvit.Jedním ze způsobů, kterým lze nějakého efektu dosáhnout, je nechat nejdřív jednu vrstvu chvilku zaschnou, pak dát další a ještě alespoň vzít řasy i z druhé strany (viz. obrázek). Jinak je to o ničem. Krom toho řasenka dlouho schne a může se tak snadno obtisknout.

Je zajímavé, že zatím co jiné řasenky časem houstnou, u téhle to bylo naopak. Mám jí určitě dalece přes půl roku a ona ještě zřídla. Takže je to ještě horší než na začátku.


Když to tak shrnu, tak se řasenka zařadila po bok dalších kusů , které jsem v poslední době zkusila, a které ač objemové, dělají jen pravý opak toho, co by měly (Astor Lovely Doll a Max Factor FLE Clump Defy).


Řasenka se tedy pyšní nejen tím, že má dodávat objem a být vlastně skvostnou variantou pro FLE, ale také má být dlouhodržící bez opadávání a špinění, krásná po celý den a dokonce i voděodolná. To poslední mi trochu nejde do hlavy, když samostatná voděodolná verze už existuje.

Přiznávám, že voděodolnost jsem nezkoušela, ale je fakt, že řasenka drží jako ďas a je potřeba na ní použít odličovač na voděodolný make-up. Co se týče špinění, tak řasenka mi dělala hrozné černé fleky pod očima. Nevím, jestli to může být jen můj problém, ale jiné řasenky mi nešpiní.

Závěrem
Ten nadpis s katastrofou je možná přehnaný, ale pro mě to katastrofa je. Řasenka je otřesně řídká, mokrá a řasy zvýrazňuje jen velmi málo. Možná by se mohla hodit někomu, kdo má řasy dlouhé a velký objem nepotřebuje, ale to by si pro sebe našel určitě něco lepšího a levnějšího. Osobně jí rozhodně nedoporučuji. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.