čtvrtek 19. prosince 2013

Matující pudr Astor Anti Shine Mattitude ( Shine Control Supermatte Powder)

Tenhle pudr jsem si koupila už před delší dobou. Normálně používám sypké pudry, které také matují, přeci jen jsem ale chtěla vyzkoušet něco, co má matování v názvu.

Pudr jsem koupila v Rossmannovi za asi 149kč. Jeho gramáž je 14g

Mám nejsvětlejší odstín 001. On takhle v krabičce vypadá jako docela tmavý, ale když se podíváte na ukázku pudru na prstu na dolní fotce, tak uvidíte, že je opravdu velmi světloučký pro bledulky. Je to taková světloulinká béžová.

Pudr má být matující a má kontrolovat mastnotu. V tom prvním se mi moc líbí, v tom druhém mě zklamal.

Pudr jsem používala hrubším přírodním štětcem, protože je hrubší konzistence a chce to do něj více zajet, aby se z něj něco dostalo. ( Např. pudr od Gabriely Salvette je mnohem jemnější a lehčeji se nanáší.) Také jsem ho používala na normální fixaci make-upu. Já vím, já vím, že vizážisté říkají, že tuhé pudry jsou jen na přepudrování během dne, ale já jsem schválně chtěla vědět, jak bude make-up fixovat a jak mi s ním make-up dlouho vydrží. Právě v tomto ohledu jsem byla zklamaná, protože i když jsem dávala silnější vrstvu, make-up, co používám, na mě držel mnohem méně než s jiným pudrem. Díky tomu také nemám moc potřebu už pudr používat, protože pro mou dost mastnou pleť a celkově pro moje potřeby není dost silný. O nějaké kontrole lesku u mě není ani řeči.

Co se mi ale líbilo, byly jeho matující účinky. Řekla bych, že je to takový jemnější mat, že člověk nevypadá, jak když má na obličeji matnou omítku. Také mi přišlo, že i v silnější vrstvě vypadal obstojně dobře.

Jinak balení je takové, jak ho vidíte na fotce. Nic víc, nic míň. K pudru není žádná pudřenka. Má jen takový nejobyčejnější obal.

A bombónek na konec. Až dneska jsem si pod světlem lampičky všimla, že v pudru jsou třpytky! Dost mi to teda uniká, co v matujícím pudru dělají třpytky, ale možná právě díky nim vypadá pudr na tváři hezky. Jsou malinkaté a normálně nejsou vidět, takže případně nemusíte mít obavu.



odstín 001

6 komentářů:

  1. Ten hezčí efekt na pleti bude asi fakt těmi třpytkami. Normální pudry umí být trošku "moučné" a ty třpytky tam imho způsobí trošku přirozenější vzhled. Vypadá to dobře, momentálně se loučím s pudrem, který jsem dlouho používala, ale už je načase ho vyměnit, protože se mi postupem času změnila pleť. Hledám tudíž pro sebe nový ideální pudr a vidina přirozeného vzhledu se mi líbí. Moc matovat nepořebuju, chci od pudru jen, aby dokázal lehce podržet korektor, hlavně pod očima, s lesknoucí se pletí potíže nemám. A odstín pro bledule ocením stoprocentně.

    OdpovědětVymazat
  2. Podle tvých požadavků by ti možná mohl vyhovovat sypký transparentní pudr od NYC. Je také přirozený a velmi jemný. Myslím, že je i levnější. Někteří vizážisté ho dost vychvalují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám problém s odstíny a uvažovala jsem proto o transparentím taky. Akorát jsem si vzpomněla, že jsem kdysi četla recenze na Dermacol a nějak nehledala alternativy. NYC bude pravděpodobně i tak nejlevnější, akorát uvidím, jak na tom jsou produkty s dostupností. Platit za podobně malé položky poštovné se mi opravdu nechce, takže nakonec spíš stejně rozhodne dostupnost v drogerii a kdyby se mi náhodou povedlo potkat oba, vyhraje levnější varianta. Na pudr velké nároky nemám, správný odstín a přirozenost, mně se korektor na pleti víceménně udrží i sám, dávám si jen malinko. Ještě se chci zeptat, na netu jsou recenze spíš na ten kompaktní od NYC, holky si ho dost chválí. Je mezi ním a sypkým rozdíl?

      Vymazat
    2. Značku NYC by měli mít ve všech Rossmannech. Ten jejich sypký pudr mě stál asi 100vku a je ho hodně. Dermacol stojí přes 200 a má výrazně menší gramáž.

      Kompaktní pudr NYC jsem neměla a ani o něm nevim, ale obecně sypký pudry by měly líp fixovat make-up, i když na tvoje potřeby, jak to popisuješ, mi přijde, že na tom zas až tolik nesejde, jestli si dáš sypký nebo kompaktní.

      Vymazat
    3. No, měli by ji mít, ale otázka je, jestli už nebude třeba vybraný, hlavně konkrétní odstín mít nemusejí. Ale tak bych si vzala ten Dermacol, mně na tom zas tak nesejde a vím, že stojí lehce přes dvě stovky, což pořád není nijak závratná investice. Podívám se v našem Rossmanu, jak je na tom s výběrem. Děkuju za radu. :-)

      Vymazat
  3. Tento pudr jsem si koupila náhodou v drogerii, protože jsem zrovna nějaký potřebovala. Mám ho už víc jak půl roku a vůbec neubývá. Přijde mi dost jemný, celkově jsem s ním spokojená.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.