pondělí 30. prosince 2013

Moje třpytivé růžové vánoční líčení na Vánoce 2013

Ahoj. Všechny Vás zdravím po Vánocích.

Vánoční svátky jsem trávila v klídečku v kruhu rodinném a přiznám se, že se mi vůbec ani nechtělo zapínat počítač. Před svátky a na Štědrý den jsem ho nechala vypnutý a kdybych potom k němu nezapojovala reproduktorky, který jsem dostala jako dárek, zůstal by vypnutý i nadále. Proto tedy toto líčení přináším se zpožděním, protože na počítač jsem šla jen ve výjimečném případě třeba na kontrolu e-mailů.

Líčení je autentické. Dělala jsem ho na Štědrý den odpoledne. Proto je také focené s bleskem, protože už bylo šero.

Líčení jsem zvolila růžové třpytivé s Dazzle Dusty od Barry M, protože akorát v poslední době jsem je znovuobjevila. Vůbec jsem byla celá sladká. Měla jsem nové růžové princeznovské náušnice (budou v nákupech za prosinec) a fuchsiové krajkové šaty. 




Když mělo být líčení večerní, udělala jsem ho jednak hodně výrazné, aby bylo v šeru vidět a i dost třpytivé. Jako základ jsem použila růžový Dazzle Dust  Barry M s fialovými odlesky č. 32 Peony. Dala jsem ho na víčko a v mém případě i vysoko nad něj trochu šikmo do stran a i na celou dolní linku. Do vnějšího koutku přišla matná černá Stage na ztmavení a okolo matná vínová také Stage, která na oku vypadá jako tmavší růžová. Obě barvy jsem dala i do půlky dolní linky. Celý prozatímní výsledek jsem pod obočím smíchala s tělovým matným neviditelným stínem MAC Brule. A ve finále jako zákusem jsem stříbřila vysoce třpytivým Dazzle Dustem č. 1 Ice Pink. Dala jsem ho do vnitřního koutku a doprostřed víčka. Na úplný závěr přišla jen tenká černá linka do dvou třetin horního víčka a konečně řasenka.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.