úterý 9. května 2017

L´Oréal- Šampon a balzám pro mastné vlasy Elseve Extraordinary Clay

Za uplynulých 10 let bych spočítala na prstech jedné ruky, kolik jsem měla sad šampon+balzám od nepřírodních značek. Vlastně si vzpomínám jen na dvě sady od Garnieru. V poslední době jsem používala hlavně přírodní šampony, ale protože přírodní zázraky se moc neděly a já byla trochu zklamaná, hodně mě zaujalo, když v tv začala běžet reklama na Elseve Ordinary Clay. Bylo to něco, co mi přesně káplo do noty.



Moje vlasy jsou totiž jemné a velice rychle se mastí. Za jeden den je mám zmaštěné 5cm od hlavy. Žádné jen kořínky.

No a tento šampon s balzámem slibují lehké a hydratované vlasy, pocit čistoty a lehkosti až 72 hodin, hydrataci délek bez zatížení a lesklé vlasy zářící vitalitou.

Výrobky jsem poctivě používala asi měsíc a půl. Vždy společně a většinou obden. Po prvním použití jsem byla nadšená. Vlasy byly lehké, měly nějaký objem a vypadaly krásně. A já si říkala, že to nějak zázračně funguje. Po druhém a třetím mytí mě ale radost přešla, protože efekt z prvního mytí se již nedostavil.Vlasy se hodně zjemnily, byly zplihlé a zmaštěné jako vždy, ale krásně se leskly. Takto to vydrželo i nadále.

Z obou výrobků jsem vypoužívala cca polovinu. Nakonec jsem oba zapudila, protože jsem nechtěla vlasy víc trápit.

Po tom měsíci a půl se totiž ještě víc mastily a hlavně délky jsem měla velice vysušené. Vlasy se mi začaly lámat jako nikdy dřív.

Jediný pozitivní efekt, který výrobky měly, byl fantastický lesk, jaký vlasy dostaly. Bylo to jak odněkud z reklamy.

Takže výsledek po měsíci a půl používání

- vlasy se mastí o něco víc
- jsou jemné ještě víc
- délky jsou hodně vysušené
- při česání se vlasy lámou
- krásně lesklé

Složení

Složení obou výrobků jsem zkoumala podle knihy Tajemství kosmetiky od Víta Syrového, kde je škodlivost jednotlivých chemikálií oznámkovaná jako ve škole od 1 do 5. V obou případech výrobky obsahují většinu látek oznámkovaných 1-3, zbytek je pak za 4 a 5. Je to tedy taková směska více či méně neškodlivých látek a jedů. Produkty obsahují kaolíny, naopak neobsahují silikony.

šampon

kondicionér


šampon 400ml
kondicionér 200ml

Oboje jsem koupila v akci v Rossmannovi za 80-90kč za kus.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.