čtvrtek 8. června 2017

Farmasi- all in one řasenka Optimal Style pro objem, prodloužení i natočení

Druhý výrobek od firmy Farmasi, který jsem dostala na testování a který Vám ukážu, je tato řasenka ( první byla rtěnka). Vybrala jsem si jí hlavně proto, že slibuje maximální služby- objem, prodloužení i natočení. A to je hergot velký úkol. A to mě fakt zajímá.

Řasenka běžně stojí 219kč, ale seženete jí určitě i v akci. Kontakt na paní, u které můžete vše Farmasi objednat či sledovat a soutěžit na Facebooku je: 773131086, https://www.facebook.com/farmasicz/




Balení, kartáček, barva, efekt, výdrž

Balení je pěkné a elegantní ne nepodobné jisté drogerkové řasence na vytvoření umělých řas. Ale toto se mi líbí víc, protože je lesklé. Jinak já mám ráda tyto buclaté tvary.

Kartáček je plastový, standardní velikosti. Je rovný a na konci zúžený pro lepší práci v koutcích očí či a na dolních řasách. Štětinky jsou také rovné a dostatečně u sebe, aby řasy dobře pročesaly. Štětinkovitá hlava kartáčku je ohebná, ale vůbec bych to nepoznala, kdybych to nezkusila. Celkově se s ním dobře bez problémů pracuje.

Barva je dostatečně černá a není mokrá, takže rychle zasychá a neobtiskává se. Na kartáčku jí vždy zbyde přiměřeně a není potřeba jí otírat.




Efekt na řasách je dobrej. Jak vidíte na fotce, moje řasy, které nejsou tak výrazné a nejdou ani pořádně vyfotit, hodně zvětší. Řasy dobře pročeše a dodá jim objem. Trochu slepuje, ale to je stejné jako u jiných řasenek.Jedinou chybkou je, že mi v poslední době začala dělat trochu žmolky.




Výdrž je celý den. Řasy neklesnou a nevypadají jak mrtvolky. Většinou mi ani neopadávaly žmolky nebo jsem neměla tmavé kruhy pod očina. Stalo se to asi dvakrát či třikrát, ale to nemuselo být řasenkou.


Závěrem

Celkově bych řekla, že je to dobrá řasenka: zvýrazní dostatečně řasy, dobře se s ní pracuje a vydrží. Malý mínus pro mě je, že začala děla žmolky a hodně rychle se mi to s ní přežene a až moc si slepím řasy (ale to je asi moje věc).

Na úplný závěr si neodpustím být trochu hnidopich. Na řasence se píše, že je all in one na objem, prodloužení a natočení. Já vim, že je to reklamní tahák, ale stejně na to vždycky skočim. :). Jako řasenka je dobrá, ale když mám zhodnotit všechny její tři funkce, tak bych řekla, že je vykonává stejně dobře jako leckteré jiné, které to nemají napsané na obalu.

složení:Aqua (Water), CI 77499 Iron Oxides, Isopropyl Titanium Triisosterate, Synthetic Wax, Acrylates/ Octylacrylamide Copolymer, Adipic Acid/ Diethylene Glycerol/ Glycerin Crosspolymer, Paraffin, Stearic Acid, Propylene Glycol, Glyceryl, Stearate SE, C18-36 Acid Triglyceride, Nylon-12, Polypropyl Silsequioxane, Isododecane, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Panthenol, Hydroxyethylcellulose, BHT.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.