pondělí 12. června 2017

Fixy na krátkodobé smývatelné tetování

Nastaly teplé časy. Začala jsem se postupně vyletňovat- vybarvovat ( v oblečení myslím) a pracuji na tom, abych byla taky trochu glowing ( měla nějaký ten šimerink a bronz). A jednou z věcí která se na to perfektně hodí je zlaté smývatelné tetování. Už nevím, jestli začalo frčet vloni nebo dřív, ale na opálené kůži mi to připadá jako hodně velká paráda ( i stříbrné).


Inu ale pak jsem objevila Fixy na tetování a vnukla se mi myšlenka, že bych si každý den mohla na sebe nakreslit jiný obrázek dle libosti a smýt ho, až by mě přestal bavit.


Jenže ouvej......




Fixy se prodávají po dvou a jsou k dostání ve výtvarných potřebách za 89kč. Je to značka Eberhard Faber. „Tetování“ s nimi má být smývatelné, popřípadě by mělo vydržet 60 hodin. Barva je černá.

Měla jsem z fixek radost a hned si na ruku nakreslila tři obrázky. Jenže nastalo zklamání. Obrázky nešly smýt, ale po mytí zrůžověly! Na ruce mi vydržely ještě tři dny hnusný a vybledlý a nedaly se dát dolů. Fixy tedy asi půjdou do koše, bohužel.


Takže kdyby náhodou..., těmto fixám se vyhněte a pořiďte si raději obtisky. Ty to jistěj...



V reálu byly pozůstatky obrázků ještě výraznější.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.